bonjour a tous!!!!

ja da ar jag alltsa cannes nu och har det helt lovely!
jag och math har i nagra dagar halsat pa hans mormor och massa vanner och druckit en massa vin (math har aven dackat pa en o vi var pa vilket va helt galet eftersom jag blev tvungen att sitta sjalv med tva kompisar och forsoka forsta deras sydfranskadialekt) anyhoo...ea har nu aven varit ute med en katamaran (inte den stora baten vi ska segla med sen tan som en lite optimistjolle) och nar jag skulle forsoka ga ombord baten tappade jag bikinibyxorna och visade asset for ung alla pa stranden. 

idag aker vi till nice for en liten soirée i min lagenhet,  och imorgon maste math aka upp till paris och jobba lite sa da blir jag sjalv hos dem galna morforaldrarna i hela 5 dagar!!

nu maste jag tyvarr ata lunch for att det va ju hela 20 min sen vi at frukost, tack franska mormors matvanor!

bisous
ea

Kommentarer:
Postat av: Karstenvilje

Enjoy your website very much. Good job!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits