väsk-jakt.

gick till c/o stockholm för att spana in de nya marc by marc jacobs väskorna som kommit in.
har fått 4000 tillbaka från deklarationen - och de ska spenderas på en väska.
men.
väskorna var supertråkiga.

aja. men jag vill verkligen ha den där som är på bilden här nere. Blå sammet..rosett....
hur som helst har eluxury.com den.
men de har ingen shipping till europa!
jag blir galen.

satti en evighet och letatde på internet efter NÅN hemsida som kanske kunde shippa den till sverige - men icke. då gick jag in på amazon och köpte Nicole Richies bok som kommer ut imorrn.
haha.
oh my god.
jag bara sjunker...

/sandra som saknar sin lilla ea.


Kommentarer:
Postat av: MLI

Nicole Rickie har typ blivit världens snyggaste tjej. Hur gick det till?

2005-08-31 @ 23:13:36
Postat av: sandra

haha jag vet- det är helt galet.

2005-09-01 @ 21:41:25
Postat av: Olekornelia

Wonderful site. Please continue this great public service.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits