klapphets

julklappshetsen i paris ar total!
det ar manniskor precis overallt, och jag vet inte vart jag ska ta vagen for att fa ljus pa mig men inte massa manniskor samtidigt...ne imorgon ar det stadsskog och kanske lite zoo med dem roliga lamorna (en lama flera lamor??) som galler!

annars ar jag klar med alla klappar nu efter jakt under veckor.
aldrig har jag spenderat sa mycket pengar i hela mitt liv! (ok min skolavgift kanske da)
men forstar inte hur mycket familj jag kan ha egentligen (med nytillskott av 3 iform av maths familia dessutom)  22 klappar blev det det detta ar.
hittade tom tva svenska deckare (mankell och edvardsson) oversatta pa franska! dem gar till pierre (maths gulliga och jattegamla pappa)

ikvall ska jag nog ut o dansa tror jag, maste forsoka bekampa min torgskrack...

om en vecka ar det julafton!
bisous
/ea


Kommentarer:
Postat av: sandra.

saknar dig!

2005-12-18 @ 10:45:04
Postat av: MLI

jag med!

2005-12-18 @ 15:32:57
Postat av: Tagevilja

Nice site, cool background. toni.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits