önskelista

Min julönskelista är ju egentligen komplett. Även om den bara innehåller en grej. Men jag tänker skriva vad jag önskar mig mer iaf. okej. here it comes. 

1. de vita och svarta marc jacobs klackarna (check)
2. YSL sminkarmbandet, som har fina ysl-berlocker
3. Life Aquatic på dvd.
4. Mean girls på dvd. 
5. En långvarig förlovning på dvd 
6. Doktor kosmos nya album.
7. det rosa juciy couture ipodfodralet 
8. De små minitavlorna av den där konstnären jag aldrig minns namnet på (de kommer i fyrpack för 129kronor)
9. philosophy shampoo balsam (nån godissmak)
10. Den fina röda glass-skålen från ittala.

Ja.. det var väl det. Varsågod att ta från listan och köp till mig. Jag blir bara glad.

puss sandra





Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits