en "jessica simpsson" tack

det här är kul!

 

när mathieu kommer hit är det alltid julafton då han alltid har med sig små roliga presenter, t ex: champage, vougetidningar, argentinska örhängen, en halsduk, duschkrämer (sen han kom på mig med min fetich för fina savon de marseille och philosopfy-flaskor), små ryssdockor, mm

nu senast höll han på att glömma ge mig en grej han hade fått på prov av någon och genast tänkte ge vidare till mig.

 

jag har nämligen tjatat länge på att jag alltid bara blir jävligt bränd i solen och egentligen aldrig får den här fina sommarbrännan...och då hade nu mathieu fått en så kallad "solserviett" som man liksom skulle stryka på kroppen och bli brun av.

Eftersom min man är fransos och alltid blir brun som en bajskorv i solen ville han såklart va snäll och ge mig denna lilla serviett så skulle jag bli brun och glad!

 

Försök nr i går kväll: Jag stryker alltså servietten över axlar, armar, bröst och ansikte... det ska sedan ta ca tre timmar innan resultat syns. Toppen!

 

Resultat: JAG ÄR ORANGE IDAG. ser inte riktigt klok ut (och som tur är ska det sitta i 4 dagar)

Tack mathieu älskling.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits