jättenervös inför lunch..

usch..försov mig såklart i morse..pappa är tillbaka på kontoret när jag kommer in 20 min förenad (10 brukar ju va normalt) han blev dock inte arg vilket va skönt! puh, idag ska jag lägga upp min presentation för hösten ang pengar till parisskola mm, det kommer ju bli knäppt med en presentationslunch med ens pappa men jag måste.

Har tyvärr inte pengar att betala skolan själv, och även om jag skulle vilja låna hela bunten från csn kan jag inte bli allt för skuldsatt...får väl ändå se vad han säger...kanske inte alls vill sponsra när jag flyttar (min pappa vill att jag ska va kvar i sthlm jättemycket)  och då blir det ju csn ändå!

oj nu gick en bodybuildertjej förbi på gatan! hon såg jätterolig ut! haha

/ea

 


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits