var är soljäveln!!!

I morse vaknade jag förkyld och trött, precis som vilken höstdag som helst!

Mathieuälskling kommer i morgon och jag har här skrytigt i 2 veckor att i svedala har det varit ca 30 grader varje dag (när jag va i barcelona och vi hade 24 grader och moln första veckan)...nu ska det regna resten av veckan och vara mellan 15-20 grader! Varför kunde inte jag få se denna sol alla har haft här hemma! för att inte tala om mathieu stackarn som alltid kommer hit när det råkar va skitväder så vi alltid måste skippa skärgårdsbåt och sånt och bara ligga hemma och slappa istället (iofs helt underbart det med) jajaja.

 

tomorrow it´s all about lööööv

ea


Kommentarer:
Postat av: castaspella

det är ju fruntimmers veckan darling!

2005-07-21 @ 20:00:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits