en typisk ea


idag var jag pa la fayette och skulle kolla efter en laura mercier-ogeonskuggslada (en san dar fin med sex olika nyanser i alla hostfarger).
dem hade inte market sa jag tog en liten titt forbi chaneldisken for att bli forblindad av deras helt underbara ogonskuggor i fina lador, ocksa sa fina med 4 skuggor i samma lada.
detta sag en saljare, att jag typ dreglade sa hon tog med mig en vaning upp dar 3 chanel manniskor vantade for att hjalpa mig i lugn o ro att spendera pengar och prova allt jag ville (helt avskillt fran dem andra spekulanterna, ja jag trodde jag va kate for ett tag.
Dem gjorde mig sa fin att jag nu kom hem med ett helt nytt sminkskap tyvarr.
och allt sa himla himla fint att jag inte kan lamna tillbaka nagonting.

grattis till mig, och min fr.o.m nu shoppingfria host!

ea

Kommentarer:
Postat av: sandra

åoh så underbart! chanelsmink är ju som en liten dröm.-

2005-10-24 @ 12:50:17
Postat av: Julianelina

Hi, I just wanted to say that I really like your site!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits