varfor jag aldrig tyckt om fransyskor...del 2

min fransklarare psykar mig! vet inte vad jag ska ta mig till, kanner mig helt knackt efter hennes lektioner, som da forstor for alla andra roliga amnen pa dagen.
vad fan gor man da? hon verkligen hatar mig...dumma skittant.
dalig vecka att se fram emot, plugg plugg plugg och jag har redan last ut linda skuggeboken sandra skickade (som var luvley saklart)
pratade med pappa lange i telefon och han lyckas alltid dra ner en i hans standiga depptrask han e i, sa javla jobbigt att hora pa. Kan han aldrig bli nojd i livet?
Idag har jag saknat sandras och mina msnkonversationer vi hade nar vi sommarjobbade (som gav mig helt hysteriska skrattanfall mitt pa kontoret), nar jag ar hemma lite nasta vecka ska jag ta igen massa kramar och pussar jag missat sen augusti!!


bonne nuit et gros bis

ea


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits