I LUUUUV FASHION TV!!

idag har jag atit en laxpasta till middag och min nya van fashion tv har varit snall nog och joinat mig hela tiden (math flyger saklart i 3 dagar)..
prada host\vinter visades som det inte vore nog! mycket trevligt, tyvarr ar kanalenitaliensk och visar valentios visningar 9 ggr per dag, och det blir ju lite uttjatat.

hur som helst, JAG HAR SKADAT MIG!!!

I forrgar klamde jag sonder tummen i en dorr och fick aka till akuten (for att tummen typ va krossad)
och fick massa lustgas och skit medans dem operedade lite....sjukt jobbigt...gar nu omkring med bandage och jattejattestarka varktabletter och det ar jattesynd om mig just nu (kan ju inte rora pa hela javla tummen)
ikvall ar jag iallafall bjuden pa harlig soirée av en av maths kompisar, och ja, jag ska ga...sjalv, och forsoka vara snygg och social med min tumme....och min nya vanessa brunovaska saklart!

bye,
ea


Kommentarer:
Postat av: Narstelaiv

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

Postat av: Conradnikita

Enjoy your website very much. Good job!

2010-02-02 @ 11:45:10
URL: http://conradnikita.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits