endiver.

jag älskar endiver.  jag borde verkligen flytta till frankrike.


-sandra


Kommentarer:
Postat av: N

hallå! frågade för ett längre tag sen om dina finfina parisbilder på dig o dina vänner du hade på din hemsida. kan du inte lägga ut dem igen, de var såå söta bilder! Plus att jag åker till Paris snart och vill ha bra tips från dig och ännu mer från E som väl bor där om jag fattat det rätt? Pleeease var snäll nu! kram

2006-04-19 @ 20:25:36
Postat av: sandra

tyvärr raderade tripod min hemsida så parisbilderna är borta!!

hmm.. är inte säker på att jag kan ge dig bättre tips än ea på paris. men tipsar iaf colette, en jätterolig kläd-och-grejer-affär. repetto har finfina skor (ballerinas o sånt), marc jacobs såklart, och vid hôtel-de-ville ligger massa fina secondhand-affärer. bra indiebar: popin.

lycka till!

2006-04-20 @ 14:06:35
Postat av: Nanna

å tack för tipsen! bra med secondhand och bar Ska ta mig till nån loppmarknad också älskar sånt. Shit, stackare med hemsidan.. galet. hade hej!

2006-04-20 @ 20:10:18

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits