2 dagar kvar

Gud jag har en san panik!!
Ska aka till grekland lordag och har massa jobb kvar, ska man verkligen ta med sig pluggbocker pa semester? jag kommer ju inte direkt lagga mig pa en strand eller satta mig vid ett tempel med overstrykningspenna och ordbok...och nar jag inte gor det kommer jag bli jattestressad!
nej, bast att lamna jobbet har, bara ta med roliga bocker och ta igen skiten nar man ar hemma..

I gar var jag pa fodelsedagsfest och fick en van!
hon heter valerie, ar 34 ar och jobbar som doula (nan slags therapeut tror jag) anyhoo, hon var varkligen trevlig och sa att nar hon forst kom till paris typ 14 ar sedan tog det henna 2 ar att hitta bra vanner, sa hon tyckte inte det var konstigt att jag inte hade nagra har. Sen kom vi pa massa andra grejer vi hade gemensamt och sa gav hon sitt visitkort och hon fick mitt nummer!

Hm, jag hoppas att det inte var nagot forsok att varna mig till en sekt eller nat liknande.
Jaja da har jag anda fatt min forsta sektvan! weee

puss ea

Kommentarer:
Postat av: Wilhelmalisha

Very informative and enlightening website


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits