helg.

den här helgen har jag mest varit bakis känns det som.

men följande har gjorts:
Fredag:
Skolfest med massa öl och dans och sång. en kille i min klass kunde helt otippat riverdance. jag trodde jag skulle dö av skratt.
Lördag:
Singstar-party hos Johan och Filip (Survivor med Destinys Child var min favorit) och sedan en snabb visit i Nathalies underbara nya lägenhet.

här är en trevlig bild från början av augusti på jonna och jag när vi är på spy bar:



/sandra

ps. för stine som undrade; ea heter egentligen andrea. men det säger aldrig någon.

Kommentarer:
Postat av: brits

haha! jag hade helt glömt den detaljen!
det var ju det som gjorde att vi vann spontandanstävlingen mot ettorna.

2006-08-20 @ 19:23:39
Postat av: Laura

Riverdance ær underskattat roligt!

Postat av: MLI

Sjukt fin bild!

2006-08-21 @ 12:26:42

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits