Gangsta's Paradise

Sa udda i forrgar:
Jag och mathieu var ute och skulle spana in den sa kallade nyoppnade marcbutiken vid palais royal (udda men vackert lage).
nar vi narmar oss den till synes helt tomma butiken och math oppnar dorren mots vi av en grupp pa ca 7 manniskor som star i en ring och tycks fora nagot samtal pa engelska.
Efter att min alskade har fatt ur sig nagot i stilen:
-Hello, do you have open?
Vander hela gruppen sig om mot oss och en otroligt valkladd och stilig Mr vice president himself 
Robert Duffy svarar:
-Oh no, sorry, not yet...but welcome back to try again this weekend!

Jag blir ju saklart nervos nar jag inser vilka vi pratar med och tackar sa mycker for oss och stanger sedan dorren.
Sa nu ar det val bara att vanta, annu lite till.
Sen maste jag lamna cv, blir ju jattekul det!


Mathieu's big party om en vecka med tema 90-tal (sandras eller tobbes idé, merci) och detta ar vad vi alla lyssnade pa 1995:

Billboards top Hits of 1995

1.One Sweet Day - Mariah Carey & Boys II Men
2.Fantasy - Mariah Carey
3.Waterfalls - TLC
4.Take A Bow - Madonna
5.This Is How We Do It - Montell Jordan
6.Have You Ever Really Loved a Woman? - Brian Adams
7.Creep - TLC
8.Gangsta's Paradise - Coolio
9.Kiss From A Rose - Seal
10.Exhale (shoop shoop) - Whitney Houston
11.You Are Not Alone - Michael Jackson
12.Candy Rain - Soul For Real
13. Don't Take It Personal - Monica
14.Red Light Special - TLC
15.One More Chance - Stay With Me - Notorious B.I.G.

mycket TLC, det ar cool!
jag funtar sjalv pa att ga som Left eye...
eller en sharon stone i basic instinct (fast utan mans-morden och kanske med trosor)

bisous och godnatt
/ea


Kommentarer:
Postat av: sandycandy

ah va crazy med marc historien!

och great med nittiotalstema. det blir superkul!
puss

Postat av: nicole shojadoost

herregud. one sweet day! tårar!

2006-01-31 @ 19:58:19
URL: http://ilovethatsound.blogspot.com
Postat av: Alexagnes

I really liked your website. Thank you very much! Its a great website!very interesting and informative.

2009-03-04 @ 14:05:41
URL: http://alexagnes.20six.fr

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits