nya skor!



Mrs H har 70% rea så såklart jag var tvungen att springa dit!
Införskaffade mig att par röda fina Eley Kishimoto-stövlar. Kostat: 2500, kostade  nu: 700 kronor.
Great!
Men det sötaste var Marc Jacobs vårskor (ej rea of course). Ballerina skor som såg ut som små möss!
Små ögon, rosa nos, öron och morrhår.
Låter kanske helt crazy men jag får sånt habegär för såna otippade saker.
Cute cute!
Försökte hitta en bild på de på nätet men fann ingen.
well well.
Ikväll ska jag dansa runt med mina nya skor på sturecompagniet (blev inbjuden på stureplan.se festen kan inte förstå varför?)

bild på nya skorna kommer!
puss
/sandra


Kommentarer:
Postat av: emilou

Hej! Vilken rolig blogg ni har! Ska till Mrsh efter jobbet idag, finns det nåt kvar på rean? Typ jeans?

2006-01-26 @ 15:11:32
Postat av: sandra

det finns massa kvar på rean.
Jeans också!

2006-01-26 @ 17:37:34
Postat av: Linusadina

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits