two down

nog for att min kareste har blivit sa involved i mitt jobbletande att han vill hjalpa mig,
men han kan ju inte svar pa annonser at mig utan att saga nagot!!!!!
dagen blir bara battre med telesamtal nr 2 under en fredagsdammsugning:

- oui halo?
-ja hej froken bostrom, du har svarat pa en annons har om att du skulle vilja ha ett arbete som forsaljeska i var underkladesbutik, far jag fraga dig vad det var som intresserade dig med annonsen?
tystnad tystnad tystnad
-ja jaha just det, forlat men jag maste placera om mig i lagenheten for jag hor dig lite daligt (da har jag ju ca 4 sek pa mig att komma pa nagot vattigt att saga om min passion underklader, men tanker tyvarr bara javla mathieu sa det blir)
-aha, nu hor jag dig, jo jag svarade pa annonsen igar ja....
-ja precis, och jag fragade vad det vad som inntreserade dig med jobbet?
-
GUD VA KONSTIGT, jag har sa dalig mottagning har skulle jag kunna ringa upp dig istallet?
-jag ska igentligen ivag pa mote men jag kan ringa dig igen om en timme om det gar bra?
-jattebra, da hors vi om en timme, tack madame!

japp da far vi val se om en timme, nu maste jag lara mig att om lyxunderklader pa natet,
fort foljer...
ea



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits