andra helgen i new york.

I helgen stillades äntligen mitt dansbegär.
I fredags var vi på klubben
Trash, som var som alla indieklubbars indieklubb.
Eftersom jag haft abstinens efter en rejäl indienatt sen Metropolis dagar så var jag allmänt lycklig.
Vi hängde med tre pyttesmå och jättesöta människor (varav en såg ut som Darin) och dansade och dansade och dansade.
Kom hem vid fem, svettiga av all dans.







På lördagen var shoppingdag. Vi gick i helt fantastiska vintageaffärer och jag köpte en grön väska, två par skor (varav de ena ser precis ut som ett par skor ur Acnes vår kollektion 2007), en klänning och en liten present till Tobias.
Jag såg en dinosaurie på en vägg:





här åt vi brunch.



I lördags hade Marissa på byrån hemmafest.
Mitt i new york bodde de 4 personer i ett litet minihus med terass. We loved it!
Förutom att jag blev alldeles för full framemot kvällen så var det riktigt roligt.











andra bilder från veckan som kom å gick:



jag i en japansk affär.


en mycket liten och mycket söt tv.


vi åt muffins på muffinsstället med långa kön!


mmmmuffins


en fin jacka på marc jacobs.


sitter o jobbar med floyd på ett café.


creative directorn Floyd.


den här mannen satt bredvid oss på ett crepes-café.
jag tycker han ser så mysig ut!



puss
/sandra

Kommentarer:
Postat av: jesus

Vilka underbara bilder!
Vilken underbar blog!
Den annars outhärdliga måndagen blev plötsligt lite roligare.

Postat av: Sophie

Det ser ut som om ni har en riktigt härlig tid där borta i NY! Är faktiskt lite små avundsjuk!;) Vore kul att se dina senaste shoppingfynd (tex skorna, väskan och klänningen)! Har ni varit på Magnolia Bakery igen? OMG vad skulle jag inte göra för en av deras underbara cupcakes!!?;)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-10-23 @ 12:03:05
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Sophie

Jo, just det! Magnolia bageriet har en egen kokbok, med bl.a. de underbara cupcakerecepten. Finns bl.a. att köpa på Anthropologie. Ett super bra minne att ta med sig hem!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-10-23 @ 12:06:53
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: C

Aoh jag vill också se shoppingfynden!!

2006-10-23 @ 12:44:18
Postat av: Ninna

jag ser inga bilder.... det kommer väl. kan tänka mig att de är fina! Jag längtar till New York. fast jag har ingen resa bokad. kanske får åka dit medpojkvännen min i vår. aaa älska den staden. Sandra, älskar din blogg också! Du är så drömmig som sagt!

2006-10-23 @ 13:56:10
Postat av: Linda

Även min måndag livades upp! Åh, ännu mer avundsjuk nu. Ska dit nästa år och inser nu att jag måste stanna längre än jag först tänkt...

2006-10-23 @ 15:10:15
Postat av: sandy

jesus - underbart, mandagar brukar vara sa deppiga annars!

sophie - jag tar foto pa shoppingfynden! ja valdigt goda muffins...ska kolla kokboken, men det e ju sa krangligt med deras andra matt. jag menar, de har ju inte direkt deciliter..

c - jaja ;)

ninna - tack sotis! prova att ladda om sidan sa kanske du ser bilderna? kram.

linda - man borde stanna for alltid!

2006-10-23 @ 16:58:36
URL: http://www.niotillfem.blogg.se
Postat av: Sophie

Det finns sådana mått att köpa här hemma oxå, tex Verner och Verner på Norrlandsgatan har dom!:)

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-10-23 @ 19:18:12
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: hannah

åh. och ni har typ två helger kvar, visst? sjukt underbart! jag vill med.

2006-10-23 @ 21:48:27
URL: http://hannahbergs.blogg.se
Postat av: stasia

oh jises vad jag längtar till NY nu! ... är precis som alla andra också sjukt nyfiken på dina shoppingfynd. och också väldigt nyfiken på cupcakesen. i sooooo will try them! :)

2006-10-23 @ 23:54:42
URL: http://howtowalkinhighheels.blogspot.com
Postat av: Reidaralbertine

Nice site... Very cool design! Useful information. Go on! Good Site

2008-08-26 @ 14:28:01
URL: http://reidaralbertine.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits