detta har hänt.

detta har hänt.


Ok, min prövomanad pa byran är över, jag far vara kvar i hela 2 ar och kan äntligen pusta ut / äta/ sova/ ga tillbaka till verkligheten.
Jobbet är sa himla roligt och jag vill / kan aldrig ga hem,  vilket nog blir min död.
Innan nytt jobb var det semester i grakland med bröllop och fina öar med tillhörande dykargrottor!

Födelsedag i ons med tillhörande minifest i fredags som blev mycket lyckad.

Har klippt mig och ser tyvärr igen ut som Robert Wells.

kärlek
ea


Kommentarer:
Postat av: Kerstin

Näe, inte alls som Herr Wells. Du är jättesöt.

Postat av: flickis

vad är det för byrå? låter fint!

2006-10-01 @ 19:36:08
Postat av: ea

Kersin - tack! tyvärr men bilden är fran innan klippning.

Flickis - byran är en mäklar/arkitektbyra (kanske inte sa fint men väldigt roligt)!

2006-10-01 @ 20:44:34
Postat av: MLI

Puss gumman lovar att ringa i veckan :)

2006-10-01 @ 22:42:11
Postat av: Angelica

Grattis :)

2006-10-03 @ 20:00:31
URL: http://www.angelicakarlssons.blogspot.com
Postat av: Dannie

Jag älskar Robban Wells.

2006-10-04 @ 18:29:13
URL: http://soeuropean.livejournal.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits