nast sista torsdagen i new york.

hej hej!
Sitter pa jobbet och ar trott.
Vi har dock cafeteria bredvid oss med en tjej som jobbar dar. Men allt i cafet ar gratis!
Helt sjukt, - hej en caffe latte och ett apple och lite pretzels, och sa far man det.
imorgon ar det fredag och det ar sa bra!!
Jag kanske ska se Nightmare Before Christmas in 3D men sen ska jag iaf ga ut.
Och pa lordag (var sista lordagkvall!!) blir det Halloweenfest.
Jag vill inte aka hem.


Har var vi i fredags:
klickklick!

Det lacker for ovrigt i var lagenhet. Igar gick jag pa toaletten med paraply. Kanske lite smatt romantiskt nar man tanker efter men mest jattejobbigt i verkligheten.

/sandy

Kommentarer:
Postat av: ståhl

Jobbar du på en reklambyrå lr ?

Jag funderar starkt på att läsa lite kurser på college i antingen LA lr NY nästa höst.

Postat av: sandy

Stahl - jag praktiserar pa en reklambyra i New York for tillfallet. Hemma i sverige gar jag pa Berghs och utbildar mig till copywriter. ar fardig i juni.

2006-10-27 @ 21:27:17
URL: http://www.niotillfem.blogg.se
Postat av: Melvinaida

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2009-08-25 @ 09:48:12
URL: http://melvinaida.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits