sluta ringa!

i ett tag har det ringt en man hem till mig och andats långsamt i telefonen.
Extremt obehagligt.
Alldeles nyss ringde han igen och sa "i only want you as a friend".
Om  någon skämtar med mig är det absolut inte roligt och om någon inte gör det är jag rädd.
Jävla cp:n som måste skrämmas. Jag bor dessutom på b-våningen.
Han kan ju komma in genom fönstret när jag sover.

Imorgon ringer jag mitt telefonbolag och ber de kolla upp vem som ringde mig vid denna tiden.
Hoppas de kan göra det.
hoppas hoppas hoppas.
Jag vill inte vakna och en man med screammask står och andas framför mitt ansikte.

Kommentarer:
Postat av: Sofia

usch det låter otrevligt. hoppas det är ett gäng småpojkar som busringer bara.
och om det är skyddat nummer så kan man få reda på det ändå i vissa fall. (i värsta fall-polisanmäl) sätt dit idioten!

2006-09-21 @ 20:40:53
Postat av: Astrid

fy sa otrevligt! din stackare. konstiga man finns det verkligen overallt. jag satt i en park i london, och skrev brev till min pojkvan runt typ sextiden pa kvallen, och det kandes sakert liksom. sa kom en jattelaskig kille och borjade prata med mig och ville ha mitt nummer, han sade att han hade just bestamt sig for att jag var den enda som han ville kanna i london. ingen annan. han var sa himla obehaglig, och nar jag inte ville ge ut mitt nummer blev han jattearg och sade att jag inte litade pa honom och att jag var falsk (?!) och till slut tog jag HANS nummer och gick ifran parken. slange saklart numret forsta jag gjorde.

hoppas att du far ett slut pa din flamtringare. jag vet inte varfor dem ar sa besatta av att saga att dem bara vill vara vanner. det kanns ju nastan annu mer creepy.

xxx

Postat av: Laura

Hoppas det løser sig & att du sætter dit den perversa jævlen som stnar i luren!

2006-09-22 @ 10:33:11
URL: http://auralaura.blogg.se
Postat av: sandra

sofia: ja usch alltså. måste sätta dit honom!

astrid: fy vad obehagligt! folk är så himla skumma.

laura: you bet!

2006-09-22 @ 18:29:10
URL: http://www.niotillfem.blogg.se
Postat av: Uismine

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2009-08-07 @ 07:19:42
URL: http://uismine.blog.ca

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits