host.

Jag är sjuk idag.
Det är så ofattbart tråkigt. Det värsta med det hela är att jag saknar tv, den försvann med tobias.
Jag kollar mycket hellre på ordjakten än en vägg, jag trodde aldrig jag skulle säga det.

Saker man kan göra när man är sjuk och saknar tv:
- Ladda ner låtar på
Peel. Jag älskar Peel. Alla som har mac - bums iväg och ladda ner detta drömprogram! Att det är format som en liten vattenmelon gör ju inte saken sämre.
- Läsa tidningar (jag tror jag kan Elle utantill nu)
- Hänga framför datorn
- Äta godis (helt onödig sysselsättning när man är förkyld iofs)
- plugga plugga plugga
- Fotografera saker i ens närhet

Fotografera saker i ens närhet har jag gjort alldeles nyss. Som vissa kanske vet har jag nästan alltid ett hårsspänne i min lugg. Måste tills den växer ut och blir i samma längd som resten av håret:


Här är mina favorithårspännen all time:

h&m


fjärilshårspänne från min mamma.


stjöstjärnehårsspänne från zanzlösa zmycken.



blomhårsspänne från klippoteket (typ -97..)



Rosa solglasögon som jag hade under det ljuva 80-talet.



en liten tax.


Och min all time favourite. Den här hänger med mig typ varje dag.
I love I love

Kommentarer:
Postat av: Anna

Peel var en dröm, tack!

Postat av: karin

hur fungerar peel egentligen? alltså har du tips på bra musikbloggar? kan man ladda ner enskilda låtar och söka och så?

2007-04-17 @ 18:22:49
Postat av: Anonym

Hej
Jag ska snart till Paris och undrar om Marc Jacobs affären där är värd att besöka? Iof är det på tok för dyrt för mig, men drömma kan man alltid. Läste att i en(?) av Marc Jacobs butikerna du besökte i New York hade massa småsaker som typ nyckelringar och sånt - finns det sånt i butiken i Paris? Och hur dyrt är "småkrafset" egentligen? :D

2007-04-17 @ 19:41:03
Postat av: Jessica

du är så söt!! medans du kryar på dig kan du gå in på min/våran blogg och göra länklistan, la till dig och din blogg där.

2007-04-17 @ 20:34:50
URL: http://helgadorotea.blogg.se
Postat av: Caroline

Shit så fin blogg du har. Merker jeg må begynne å henge her litt oftere.

2007-04-17 @ 21:43:57
URL: http://caroline-l.blogspot.com
Postat av: Anna

Vad fina hårspännen du har. Jag älskar också hårspännen, har alltid ett för att hålla luggen i styr!

2007-04-17 @ 21:57:27
Postat av: Felicia

Gud vad söta hårspännen! Och söt jacka du har på bilden längst ner. Jag gilla't!

2007-04-17 @ 22:12:16
URL: http://charmingsaturday.blogg.se
Postat av: Felicia

Gud vad söta hårspännen! Och söt jacka du har på bilden längst ner. Jag gilla't!

2007-04-17 @ 22:33:48
URL: http://charmingsaturday.blogg.se
Postat av: karin

du sa nån gång att jackan kom från paris, vilken affär? den är så dödligt söt!

2007-04-17 @ 23:24:15
Postat av: Åsa

Jag hade tur. Jag fick TVn när det tog slut mellan mig och min sambo (det kan påpekas att TVn hade vi fått från hans föräldrar). Jag fick även hans dvd-spelare. Så det var jackpott för mig. (Även om jag hellre hade haft kvar pojkvännen..)

2007-04-17 @ 23:32:38
Postat av: Nathalie

Åh. Små solglasögon från åttiotalet hade jag när jag var liten. Men jag tror de satt på en brosh. Måste hitta igen.

2007-04-18 @ 13:16:02
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se
Postat av: Anonym

men kan du inte ge tips på lite bra musikbloggar? :)
vore skoj!

2007-04-18 @ 14:32:53
Postat av: linnea

Du är SÅ vacker. Varför inte bli modell?! Jag älskar ditt utseende, du ser så speciell ut, en sån som man verkligen lägger märke till. Sockersöt och unik :)

2007-04-18 @ 15:04:27
URL: http://pingulicious.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits