nu flyttar jag för dagen.

Å jag blir så glad.
Istället för att förmultna i min egen lägenhet får jag husera hemma hos Joakim när han är ute på äventyr.
Därför tillägnas han detta inlägg för såna små saker kan göra en så glad när man bara sitter hemma och stirrar in i en vägg.
Nu får jag titta på Top Model och äta godis.
Plus att han har trådlöst internet så jag kan jobba samtidigt.
Alla kvällar kan kännas lite bättre när man har vänner kan hålla en i handen.
Speciellt när man är utan TV och har ett trasigt hjärta.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

You probebly dont wanna hear tomorrow is another day, but I promise you you will see the light again.

2007-04-26 @ 00:05:43
Postat av: Sonja

Du är så söt, alltid, alltid, alltid! Hoppas allt går väl med dig!

Postat av: whitey fisk

Så fin blogg, ärligt talat :)
Du är söt, Sandra, och man blir glad av att läsa din blogg. Hm ... men vet du? "without the bitter, the sweet ain't as sweet, baby!"

2007-04-26 @ 20:20:25

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits