fortfarande sjuk.

Jag kanske har gått 70 steg på tre dagar. Det måste vara rekord.
Jag hörde om en tant som var så tjock så hon inte kunde röra sig. Hon växte fast i sin soffa. bokstavligt talat. Hennes vävnad kröp in i sofftyget och de började leva i någon slags symbios, som när det växer mossa på sengångare (fast en miljon gånger äckligare).
När sjukhuspersonalen skulle rädda henne dog hon, hon hade helt enkelt för mycket av sig själv i soffan.
En sån kan jag bli om jag inte bli frisk snart.


/s.

Kommentarer:
Postat av: åsa

eeeuuw!

2007-01-21 @ 19:29:21
Postat av: Astrid

ARGH! Jag kraks nastan, vad ackligt! Om inte det ar motivation for att gora lite yoga eller ga och springa lite sa vet jag inte vad som ar!

Det varsta ar att man alltid kollar pa sant nar det ar pa tv. Car crash, man kan liksom inte lata bli, fast man vet att man far lite angest av det. England ar fullt av sadana dar program!

Postat av: Laura

Helt ærligt... ær det sant? Fy fan vad æckligt... så æckligt att man næstan dør faktiskt

2007-01-22 @ 11:25:58
URL: http://auralaura.blogg.se
Postat av: Annika

Det där var nog faktiskt det absolut äckligaste jag hört på väldigt, väldigt länge.

2007-01-22 @ 13:19:53
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: Cajsa

Minns att det var ett sånt fall i ett avsnitt av Nip/Tuck - de fick bära ut henne i soffan och sen fick man se hur de opererade bort "soffdelarna" sas. Jag blundade. Dis-gust-ing!

2007-01-22 @ 14:22:58
URL: http://cajsita.etsy.com
Postat av: lee

varför skrivwer inte ea?

2007-01-22 @ 19:50:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits