posh spice in america.

I mandags hade "Victoria Beckham - coming to America" premiar.
Redan dagen efter bestamde tv-kanalen att inga fler avsnitt av dokusapan skulle sandas. Vilket inte ar speciellt konstigt. Victoria hoppar runt i sin villa i 20centimetersklackar och baddrakt, ber sin personliga assistent att snygga till sig (men inte tillrackligt mycket eftersom Victoria sjalv alltid ska vara hetast). Hon blir full, sminkar sig, fixar haret, sminkar sig igen, pratar om hur vacker hon ar och shoppar, shoppar, shoppar.
Och allt kanns sa fruktansvart. Fejk.
Det ar sa uppenbart att froken Beckham har kollat in samtliga avsnitt av Simple Life for att kolla vad som saljer. 
Hon har till och med sitt eget ord a la "That's hot". 
Victoria sager "That's totally major". 
Varfor kan hon inte vara sig sjalv? Varje klipp ar en anledning for att posa och hennes skamt ar jaa.. ett skamt. 
Och varfor maste hon spela dum for?
Stackars lilla rika flicka och yey for oss att vi slipper se kanske tidernas samsta dokusapa (i alla fall nast efter Britney Spears pinsamma hemmavideos).

Varsagod kolla sjalva och sag vad ni tycker:

(och oroa er inte, femman lar kopa in samtliga avsnitt och sanda dem en regnig bakis-lordag i oktober)

Kommentarer:
Postat av: Astrid

Fast det stod ju innan att den personliga assistenten är en skådespelerska (som jag kände igen men inte kan sätta fingret på vart jag sett förut.)
Fast jag håller verkligen med dig, det var så fruktansvärt tillgjort och lite sorgligt på nåt sätt. Liksom, ta det lite lugnt kvinna. Sätt dig i soffan med en filt, hoppa i ett par mjukisar och inse att man inte alltid behöver vara bronzed to the max. Det dör man inte av då och då.
Här i England har ITV, som sände det hela, gjort en 'exklusiv' dokumentär om flytten från Davids sida, som sänds nästa vecka, dock. Hu!

Postat av: ebba

jag gillar din blogg jätte mkt , både själva bloggen och designen , bra gjort ! men jag undrar vad man kan fixa fina stilmallar , själv har jag precis börjat skriva blogg och vill gärna fixa till min lite . tack iföhand / din trogna läsare ebba .

2007-07-19 @ 20:41:20
URL: http://www.befashion.blogg.se
Postat av: Kim

Din blogg är riktigt speciell och jag tror du just fått en trogen läsare som är din raka motsats!

2007-07-19 @ 21:28:10
URL: http://kimmsan.blogg.se
Postat av: Jessica

Oh, stackars människa. Hon verkar såå ytlig. Fast på ett tillgjort och märkligt sätt, typ för att passa in i någon typ av roll. Sorgligt.

2007-07-19 @ 21:43:45
URL: http://vintagedarlingblog.blogspot.com/
Postat av: Åsa

Det är ju som sagt uppenbarligen helt tillgjort. Men liksom.. Är det så hon vill att folk ska uppfatta henne som? Usch.

2007-07-19 @ 22:33:31
Postat av: Ida

Herregud vad pinsamt! Hon måste ha blivit knäpp av all publicitet, hon var garanterat inte sådär förut. Det finns en intervju på You Tube som Ali G gör med paret Beckham, där är hon jättesöt.. sorgligt

Postat av: therese

Instämmer med Ida, sådär var hon inte förut. Bara för ett par år sedan verkade hon vara gullig och dessutom intelligent. Hela programmet verkar handla om PR men vilken människa vill bli uppfattad på det viset? Det känns som vilket skitprogram som helst, jag hade däremot sett "det riktiga Beckhams" flytta in till LA.

2007-07-20 @ 10:00:03
Postat av: synnøve

hun har sikkert kontrollen med alt når det gjelder serien og er livredd for å si noe feil...se rar ut..være kjedelig..osv. kansje derfor det blir så umenneskelig.. som når jeg skal holde tale i et bryllupp, 4 min med nervøs latter er nok. men dette var sørgelige greier... for en start på USA oppholdet... mageplask... de liker freaks der borte, men de har som regel litt selvironi...

2007-07-20 @ 11:35:36
Postat av: top Chic.

Jag tycker seriöst synd om hennes barn som ska få genomgå en sådan ytlig uppväxt. Och sedan också få lära sig att pappan som
uppmuntrar till otrogenhet och att ha massa vackra kvinnor på armen. Det är så onatuligt. "Get Real" qoute by Ali G. Haha.

2007-07-20 @ 13:50:17
URL: http://topchic.blogg.se
Postat av: donnasandra

Vad tråkigt när det blir sådär :-)Inte såå intressant att kolla på en person som bara sminkar sig och pratar om sig själv kanske?

2007-07-20 @ 16:42:33
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: MLI

Verkligen tråkigt. Minns en dokumentär där hon framstod som riktigt sympatisk och intelligent.
Märkligt.

2007-07-20 @ 19:41:21
URL: http://blodiogat.blogspot.com
Postat av: Ella

Åh herregud. Jag måste faktiskt ge mig lite cred som orkade se så långt som jag gjorde, hela 4 minuter och 12 sekunder. Jag tycker själv att det var väldigt duktigt av mig.

2007-07-20 @ 19:46:23
URL: http://silverskor.blogg.se
Postat av: Gun och Louis

Hälsning tll Julia,
Rolig blogg - gamlingarna häpnar. Vi hoppas hälften är båg.
Var är bilderna från arbetsplatsen? Kramar och pussar!M och M

2007-07-20 @ 23:50:52
Postat av: Fluff the feathers

Jag tyckte det var riktigt kul! Det är fullständigt uppenbart att hon inte tar sig själv på allvar och då tycker jag att det är riktigt smart att visa upp en ytlig, ja nästan omänsklig fasad där hon kan gömma sitt riktiga jag. Efter så många år i rampljuset har hon förmodligen lärt sig att tidningar och människor i allmänhet säger vad de vill ändå. Varför inte göra dem till lags och samtidigt driva med dem för att de går på det? Image är ju just vad det är; yta.
ps. Glöm inte att skriva Sandra, skriva.

2007-07-21 @ 09:58:47
Postat av: malin

haha. oh my god. att hon ens orkar.

2007-07-21 @ 18:06:02
URL: http://sugarlips.blogg
Postat av: Rana

Will I ever personally assist David?
No, why would you want to?
Do you find him attractive?
ehm um eh eh.. well, he's not ugly.
haha XD
Tyckte det hela var mkt underhållande, erkänner att jag såg klart hela. Det är som en olycka, man vill inte titta bort. Men om kanal5 nu väljer att sända serien kommer jag nog inte bänka mig framför tvn.

2007-07-25 @ 18:58:28
URL: http://jagochkarl.webblogg.se
Postat av: Eirikmonika

Very interesting site, beautiful design, keep up the good work.

2010-02-19 @ 09:16:14
URL: http://eirikmonika.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits