bilder från cannes

okej här kommer de sista bilderna från min semester.


ja, på onsdagen fick jag och Carl Fredrik briefen. Vi hade 48 timmar att komma på en idé, filma en film, klippa den och klippa vår egen musik. Briefen var Mtvswtich.org och temat handlade om global warming.
Och nej, vi vann inte. Italien vann. Typiskt.



carl fredrik gör svenne-posen i vårt YC-bås där vi satt och klippte filmen.



efter att vi var klara skyndade vi oss ner till stranden för rosa champagne.




på fredagkvällen hade resumé midsommar fest. jättemånga från min klass var där så det var fint.
här är christian och louise.



midsommarmat.





vi blev jättefulla av alla nubbar.



...och allt vin.


carl fredrik


jag och louise.



Det här är en annan dag. Dagen efter för att vara mer exakt. Jag och Carl Fredrik åt midag med garbergs som eskalerade i någon slags dansa på borden fest. efteråt blev det efterfest till 8 på morgonen. trots det har jag bara tre bilder från den här kvällen :)



johan&johan var på festen.



det här är väl runt halv sju.



jag mådde såhär igår när vi åkte flygplan hem.

Kommentarer:
Postat av: PrettyInPink

åh snygga bilder! jag är avis på den rosa skumpan...
duktigt av er att komma så långt i tävlingen, grattis grattis trots att Italien vann. kram på dej!

Postat av: Ella

Nej vilken osis att inte vinna. Men säg mig, vann ni över japanerna då? Eller var det kineserna? Ja, vann ni över asiaterna? Hehe.

2007-06-25 @ 16:08:14
URL: http://gylleneskor.blogg.se
Postat av: Anonym

Japanerna hade FEL, anledningen till att ni inte vann var för att ni hade överklassaren Carl Fredrik i ert lag..

2007-06-25 @ 16:58:24
Postat av: sandra

prettyinpink - tack sötnos!
ella - det var bara en vinnare och sen kom alla på samma plats. så vi vet inte!
anonym - carl fredrik är en förträfflig ung man så det så.

2007-06-25 @ 17:19:29
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: top Chic.

Ni var snygga och hade dessutom ett snyggt entourage. Nog de första som jag varit så snäll mot. Jag gör blogg research på bloggtoppen för att se mina motståndare före mig.

2007-06-25 @ 23:45:31
URL: http://topchic.blogg.se
Postat av: sandra

top chic - haha du är grym som gör bloggresarch.

2007-06-26 @ 00:01:34
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: Olavmarita

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2009-03-05 @ 10:16:52
URL: http://olavmarita.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits