forsta dagen i NYC.

Idag har jag och Julia nog gatt en mil. Vi gick langst med park avenue och klamde pa ysl-vaskor och miu miu-skor. Det gor lite ont i hjiertat nar 40% anda inte ar tillrackligt just nu. De borde forsta battre och ge mig 90%.
- Men Sandra, det ar klar att du ska ha de guldiga och rosa-plataskorna har pa miumiu. vi fixar.
Men inte da. Jag ar bara en harfon (eh skumt ord det blev utan prickar) rikare idag.
Hur som helst, har bor jag for tillfallet (ursakta min resvaska som ligger och draller):



Vi hittade de basta solglasogonen EVER. Tom Ford vi alskar dig. Julia fick vara modell.

Sen sag vi en gubbe som drack den storsta iskaffen jag sett i hela mitt liv. Den var storre an honom. Kolla bara:

Ikvall ska jag pa fodelsedagsfest pa indieklubben Trash. Fodelsedagsbarnet ar en man jag traffade har i hostas. Han ser precis ut som Darin. Helt galet.
Jag fotar allt. 
Jag ska forovrigt ha pa mig det har.


och just det glomde att saga att jag av nagon underlig anledning inte kan svara pa era kommentarer for tillfallet. gor det sjalvklart sen.

Kommentarer:
Postat av: nathalie

ahhh fantastiskt! köpte ju också ett par tom ford, men du du har de ett par sånna där ljusblå?? vill såå ha, de fanns inte när ja va där! i love u, i miss u. nu ska ja verkligen försöka sova puss

Postat av: jag igen

och sen är jag kär i miu mius högklackade piptoe i skinn.. fasiken vad jag vill va hos dig nu!

2007-06-30 @ 02:01:15
Postat av: Nathalie

Ett litet tips bara - om du vill använda å, ä och ö finns de när du trycker på "infoga specialtecken" när du skriver ett inlägg! Fiffigt va? :)

2007-06-30 @ 11:01:55
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se
Postat av: Vicky

Vilken mysig lägenhet!

2007-06-30 @ 13:58:21
URL: http://halliwele.blogg.se
Postat av: Anonym

vilken söt gubbe :)

2007-06-30 @ 18:02:33
Postat av: Mattias

Kan inte låta bli att notera en IKEA Storm 120 cm längst bort. Kändes skumt med tanke på att jag precis kommit hem från IKEA med en nyinköpt sådan.

2007-06-30 @ 19:06:23
URL: http://friendsofmine.blogg.se
Postat av: Jakubmaria

Cool site. Very beautifull , good dizzying . Im glad for you.

2008-11-26 @ 10:30:18
URL: http://jakubmaria.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits