jojomen.

Tadaaa

Nu ar jag i new york for ovrigt. och nu ska jag sova.
sov gott. 


_____________________________
update

eh jag fortsatter pa det gamla inlagget. det ar sa trakigt nar det ar sa manga inlagg efter varandra utan bild. 
det ar morgon har nu. jag och julia ar i var lagenhet som ags av julias kompis michelle. en ratt stor etta pa upper east. michelle har forklarat att den ligger over tunnelbanestationen, sa ser vi nagra kackerlackor sa ar det darfor.
bara de inte kryper in i ens ora!
julia berattade att det finns rockabilly-frisorer i brooklyn. sa nasta vecka gar jag dit och blir vitharig.
nu ska vi kopa frukost. och shoppa. 
puss

Kommentarer:
Postat av: masha

grattis till jobbet, btw! hälsa new york från mig, säg att jag kommer snart.

2007-06-29 @ 09:32:34
Postat av: Linn

Sov gott! Hoppas det går bra med tidsomställningen, kan vara lite besvärligt ibörjan :) Kram

Postat av: nathalie

nämen! buse

2007-06-29 @ 15:32:01
URL: http://ruddy.blogg.se/
Postat av: Quickjohn

Very informative. Great site. Really professional.

2009-08-07 @ 13:42:09
URL: http://quickjohn.blog.ca

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits