rim tävlingen avslutad!


Alltså vilken morgonpepp med era rim! Alla var helt grymma och jag satt och log stort vid datorn.
Jag måste bara ha fler rim-tävlingar för det här var så sjukt underhållande.

Jag har dock valt det här rimmet som föll mig mest i smaken på alla olika plan. Rolig idé, rytmik, ton och fantasi.

jag slavar på tomatfabriken
måste hitta lyfttekniken
för alla lådor i kartong
som fylls med tomater, dagen lång
mina axlar värker i ett kör
vill dränka smärtan med likör
men får jag pennan röd och silvergrå
likörflaskan kvar i skåpet får stå!

hihi.
grattis sara! jag mailar dig nu så är du snart en marc jacobs-pryl rikare.

Kommentarer:
Postat av: Jeanette

Den var kul! :)

2007-06-27 @ 22:07:04
Postat av: maria

haha ja läste en massa av rimmen o ja gilla också den där, kul för hon! o en kul tävling!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits