skolavslutning på berghs.

hej!
jag har haft fest på mitt land i helgen för min klass.
det var så bra och jag kommer att sakna de så fruktansvärt mycket.
i fredags var det skolavslutning. jag fick
hedersdiplomet vilket var så fint.
nu ska vi titta på bilder därifrån tycker jag:


christian och louise


jag och snyggjohan


alla fick ett djur som skulle symbolisera en. johan fick en leopard.


jag fick en papegoja! herregud.


christian, louise och ola.


jag tror jag har min american apparel-klänning varje gång jag går ut typ. i love it.


jag o jonas.


piggelin!


caroline, magnus och daniel.


marcus.


det börjades dricka öl ur ett rör.


hmm..



imorrn får ni se bilder från igår :)
nu ska jag äta middag.
puss.


och just det! jag är med i expressen spana in.
det är till och med ett "bildspecial" haha jag dör

Kommentarer:
Postat av: Matilda

Jepp, american apparel klänningen är underbar :)

Postat av: oddfellow

Schyssta brillor johan har. Har exakt samma, klassiska Tom Ford

2007-06-11 @ 17:05:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits