till er. ni som förstår.

Nu sitter jag på min slututställning och tittar på alla människor som går förbi.
Om tre dagar är jag arbetslös och det är ju rätt så mycket ångest.
Men vet ni vad, jag ska ju till New York och det känns ju great.
Plus att jag vet vilken byrå jag vill jobba på nu, i Sverige alltså. Så jag ska verkligen försöka hamna där.
Dessutom är det varmare utomhus än inomhus (=sommar).
Min bandare står i mitt sovrum, redo för att användas. Festerna avlöper varandra och varenda en är lika trevlig.
Ikväll är det soulklubb och jag mår faktiskt riktigt bra.
Den här våren har varit helt fruktansvärd på olika sätt men jag mår faktiskt bra nu.
Och det känns fucking great.
Tack alla fina underbara fantastiska vänner som har ställt upp för mig, oavsett om det handlat om att bara hänga hos er, bjuda på öl, kramar eller random filmkvällar. Ni är så himla bra.



puss.

Kommentarer:
Postat av: Tove

Och fester ska det vara hela sommaren!! Vi måste ses snarast för ett rendez-vous! Puss

Postat av: PrettyInPink

vänner betyder allt. det har jag kommit på...

2007-05-26 @ 16:34:30
URL: http://www.PrettyInPink.blogg.se
Postat av: Lina

gött att du mår bra sandra o hoppas du får jobbet du vill ha...vet hur det känns att vara nere längst ner på botten...men
man har ju tur om man tar sej upp igen..min snubbe jobbar ju på farfar så säg till om du vill ha jobb....I fix hehe...skämt o sido, hoppas du får precis det jobbet du vill ha!

2007-05-26 @ 18:11:32
URL: http://www.modette.se/linab/blogg
Postat av: Jessica

Om man inte har några vänner då, vad gör man då?

2007-05-26 @ 21:58:22
Postat av: Alexandra

hoppas att NYC blir grymt! jag har en liten fråga. videon med the gossip som du har här, är den funnen på you tube? letat där men hittar bara en annan video. skulle bli mkt glad om jag hittar den! kram

2007-05-27 @ 10:58:41
Postat av: Alexandra

hoppas att NYC blir grymt! jag har en liten fråga. videon med the gossip som du har här, är den funnen på you tube? letat där men hittar bara en annan video. skulle bli mkt glad om jag hittar den! kram

2007-05-27 @ 10:58:44
Postat av: malin

vänner är bäst.. :)

2007-05-27 @ 12:09:56
URL: http://moolan.blogg.se
Postat av: sandra

tove - yey!
prettyinpink - ja :)
lina - haha ja fixa jobb åt mig!
jessica - oh då får man fixa några!
alexandra - om du klickar på filmen hamnar du på länksidan!
malin - eller hur :)

2007-05-27 @ 16:24:11
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: Mari

jeg elsker den blå kjolen til din venninne;)

2007-05-27 @ 16:48:09
Postat av: anna

din blogg är alltid lika rolig och givande att läsa :D
Ännu bättre skulle det vara om du uppdaterade den lite oftare, men du har väl mycket att göra, he he... ;)

2007-05-27 @ 20:45:04
Postat av: Laura

Bra att du ær på topp igen :) Så ska det vara, man får INTE vara ledsen & deppig på sommaren... det ær førbjudet enligt lag!

2007-05-29 @ 10:55:14
URL: http://auralaura.blogg.se
Postat av: nathalie

ja menvi e ju för söta, love klänningarna vi va så fina hihi men du whats up m midsommar?

2007-05-30 @ 07:45:53
URL: http://ruddy.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits