stora världen!


Praktiken närmar sig med stormsteg och jag och Johan har bestämt oss för att utomlands är målet!
Dessa städer och länder har vi på vår karta:

Paris
New York
Sydafrika
Singapore
Miami
Minneapolis
Amsterdam
London
Thailand
Italien
Brasilien
Barcelona

självklart är det inget välja å vraka. Vi har skrivit ett trevlig litet brev och hoppas att någon svarar ja.
pepp pepp pepp!

puss
sandy

(för er som inte vet utbildar jag mig till copywriter på Berghs - en reklamskola i stockholm)


Kommentarer:
Postat av: PrettyInPink

Jag tänkte sticka till milano i januari, när är din praktik?

Postat av: sandy

prettyinpink:
den är 9 oktober och två veckor framåt!

2006-08-22 @ 18:40:58
URL: http://www.niotillfem.blogg.se
Postat av: hmm...

och vem betalar för din utbildning, iom att den kostar en hel jävla del, är det pappa?

2006-08-24 @ 09:18:25
Postat av: hmm...

och vem betalar för din utbildning, iom att det kostar en hel jävla del, är det pappa?

2006-08-24 @ 09:20:45
Postat av: stasia

jag har utmanat dig på en lista. skulle vara kul om du antog utmaningen! :)

2006-08-24 @ 13:28:58
URL: http://howtowalkinhighheels.blogspot.com
Postat av: ea

Paris som forsta plats!

2006-08-24 @ 17:32:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits