nu ar jag tillbaka!!

weeee! 
nu ar jag tillbaka fran seglingen som va helt galen och fantastisk (bilder kommer sa fort jag lart mig hur man laddar upp nar allt star pa cpfranska)

paris ar soligt och host! kom igarkvall och math jobbar idag tills sent imorgon sa jag sitter i en lagenhet i kaos med vaskor och skor precis overallt!! men min nya walk-ingarderob ar den finaste jag sett och det ska for forsta gangen bli ett noje att packa upp grejer i nagot som ar helt tomt (an sa lange)....sen lovade jag tyvarr math att ta hans en miljard skjortor och annat att hanga in (daribland ca 15 exakt likadana vita jobbskjortor, vilket jag personligen tycker ser lite laskigt ut)

jag har tyvarr inte fattat annu att jag har flyttat for hela tiden vill jag ringa sandra eller nagon annan alskling och ga till saturnus och ata bulle och dricka dyr lask...det har lar bli tufft men jag far gladja mig med att paris dyraste espresso finns cafét brevid (3 euro, tack)
nej men efter uppackning av 4 vaskor blir det seinepromenad i solen!

bisous
ea

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hej darling!!! Jag kommer och hälsar på dig i höst och dricker espresso med dig... Puss

2005-09-19 @ 16:35:19
Postat av: Cookielive

I really enjoyed my visit. A great site

2008-02-07 @ 10:08:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits