varfor jag aldrig tyckt om fransyskor...


men herregud, jag har just upptackt att jag kanske ar varldens mest svartsjuke flickvan....igar pa festen forsokte jag prata lite med en tjej som betedde sig som en hora tillbaka och jag forstod aldrig varfor tills hon skulle ga hem fran klubben vi sen va pa och kom fram till mig och sa att jag skulle halsa till min kille och jag blev forvanad varfor hon inte hade sagt att hon kande honom, med da sa hon bara att han skulle veta PRECIS vem hon va och jag skulle halsa att hon anda tankte pa honom fortfarande. den lilla horan.

ok. jag blev ju jatte forvirrad och gick till morgan, maths kompis och fragade varfor hon sa sa och da sa han att dem hade hanglat ungefar en vecka innan jag och math traffades men math ville ingenting mer (alltsa inte ga hem o knulla) sa han horde inte av sig till henne efter hanglet och hon ska ha blivit besviken for hon ville ha min man.

ok. jag va tydligen tvungen att ringa math i toulouse klockan halv sex pa margonen  och skalla ut honom for att jag traffade hans ex-hangel och han blev arligt jatteledsen for min skull och skammdes som en hund! hahaha helt underbart! stackarn... inte helt latt att vara tillsammans med ea har jag forstatt...men ikvall nar han kommer hem ska jag vara varldens basta.


ea


Kommentarer:
Postat av: sandy

all rätt att bli svartsjuk och det där gör dig väl inte alls till nån typisk svartis-flickvän. hon var ju värsta cp:et.
men det måste ju kännas soft att han inte ringde tillbaka.
snart fyller du år!!
puss o kram-

2005-09-26 @ 15:53:00

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits