vin ggr 500

i fredags var jag så full som jag inte varit sen jag var typ femton.
allt pga en idé som jag hade som jag trodde skulle funka hur bra som helst.

jag gick ut från min ytterdörr klockan åtta med en full bag-in-box. "det här kommer bli en toppen fredagkväll" tänkte jag. "jag går runt och hälsar på människor och bjuder de på vin".
jag menar, hur trevligt låter inte detta?
jag började kvällen på en liten fest som annakarin hade. jag ställde baginboxen i köket. men ändå var det bara jag som drack. sen gick jag vidare till vippe. sen tog vinaren slut. jag drack typ två och en halv flaskor själv.
när jag träffade upp tobias, filip mfl lite senare hade jag tappat talförmågan.
tobias skrev ner på ett papper vad jag sa påvägen hem (vilken underbar pojkvän).
så fort jag vaknade läste han upp det.
"vi är alla assymmetriska" och andra cpsaker som var helt oförståliga stod.
/sandra


Kommentarer:
Postat av: MLI

hahaha, nisse var också aprak i fredags

2005-09-12 @ 17:11:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits