lördag.


I helgen hade min mamma femtioårsfest. Jag och Thomas (min styvpappa) hade fixat en överaskning.
Jag avslutade mitt tal med att sjunga Magaluf av Orup och samtidigt kommer Orup in och fortsätter sjunga.
Haha. Min mamma blev överlycklig eftersom hon alltid haft en crush på honom.
Sen blev det dans tills natten tog slut och när Jag, Jocke, Tim, Jack och Viktor skulle vi på efterfest träffade vi en man som skulle till karlaplan och skjuta upp en raket för att fira Fuglesang.
Vi hängde såklart på och när raketen sköts upp sjöng mannen  inledningsmelodin till Star Trek.
Det finns mycket underliga figurer alltså..
Vi bjöd hur som helst hem honom på efterfest. Så kan det gå.

 
jag och joakim.


joakim och nathalie


min mamma.


-s.

Kommentarer:
Postat av: Astrid

Oj vad glad din mamma maste ha varit med Orup och hela alltet, haha! Hon ser verkligen inte ut att vara femtio. Nu till min fraga: Du bar som jag flytande eyeliner (antar jag) och din verkar alltid sitta sa bra pa alla mitt-i-fyllan-och-natten-bilder. Vilket marke tycker du ar bast? x

Postat av: sandi

astrid - jag säger bara MAC! den absoluta bästa bästa eyelinern som håller oavsett om man fyllegråter eller har våldsamt sex. haha. nämen Mac, verkligen, den e toppen.

2006-12-12 @ 18:01:51
URL: http://www.niotillfem.blogg.se
Postat av: Mimo

Din mamma ser jätteung och snygg ut (-:

2006-12-12 @ 20:55:18
URL: http://mimostyle.webblogg.se
Postat av: masha

I would do your mom. haha. men då är ju jag en mamma-älskare också. eller, jag gillar oldies liksom.

din kompis pose på översta bilden dock... hm, han borde inte göra den posen igen. någonsin. inte smickrande.

2006-12-13 @ 09:13:17
Postat av: masha

I would do your mom. men då är ju jag en mamma-älskare också. eller, jag gillar oldies.

din kompis pose på den översta bilden dock... han borde aldrig göra den posen igen. någonsin. väldigt osmickrande.

2006-12-13 @ 09:16:01
Postat av: masha

OJ, två inlägg. inte min mening.

2006-12-13 @ 10:19:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits