som ur en romantisk film.

Ikväll har jag och emmeli druckit champagne.
Så fort jag kom hem och hittade den här ljuvliga klänningen tog jag den direkt.
Inte förrän jag kom till att skriva sifforna på mitt visakort började jag tveka.
Vänta nu Sandra, vad är det egentligen för material? Passar den e flicka som är kort? Vill du verkligen ha den? Och hur ser egentligen den vita rosetten ut på riktigt?
Den kostar hundra dollar (och dollarn är lägre än någonsin!)
Tills vidare är det bättre att jag tvättar av mig sminket och lägger mig i sängen och funderar när jag är nyktrare.

Men jag bestämde mig för att göra såhär;
Vad tycker ni?





/sandi.

Kommentarer:
Postat av: Astrid

Ah den var i och for sig valdigt fin, men personligen kan jag (som i och for sig ar en total langstang) kanna mig lite konstigt tantig i klanningar som slutar nedanfor knat, och kanna mig som att jag ser jattekort ut, typ. Men den ar himla fin. Ah vad svart! Fast den har ju heller inte nagon svar kant att korta av om man nu vill gora det. Men sot var den.

Postat av: victoria

vart hittade du den?? Myycket fin :)

2006-11-30 @ 14:25:29
Postat av: Idasan

Jag tycker den är supersöt! Är det ebay fynd eller från ngt företag så du måste tulla en massa? Vad är det för mtrl då?

2006-11-30 @ 14:40:23
URL: http://idasvarld.webblogg.se/
Postat av: Pillan

Keep up the good work! :)

2006-11-30 @ 15:35:15
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/kliniker/
Postat av: Mimo

Du är söt i vad som helst (-:

2006-11-30 @ 19:05:54
URL: http://mimostyle.webblogg.se
Postat av: emelie

Jag tycker den är fin, men eftersom jag också är ganska liten har jag viss erfarenhet av tantigheten, åh andra sidan kan man korta av den, men då försvinner mycket av volymen och det fina i skärningen. Jag tror att du kan hitta ännu finare klänningar särskilt om materialet inte är super. Hela våren kommer det krylla av klänningar ju/ en byxlös

2006-11-30 @ 22:13:47
Postat av: Fia Peppermint

Den är söt som socker den där klänningen - det är bara en sidenscarf och gigantiska solglasögon som saknas.

Trevlig blogg! Jag inspireras...

2006-11-30 @ 22:55:24
URL: http://www.peppermint.se
Postat av: Mimo

Hur lång är du förresten? (if you dont mind me asking)

2006-12-02 @ 17:31:37
URL: http://mimostyle.webblogg.se
Postat av: sandra

astrid - jag tycker det framförallt e svårt med så långa klänningar på vintern. för har man en kappa som går till knäet går den liksom över det och det ser så fel ut.. i-landsproblem..

victoria - den finns på modcloth.com !

idasan - den finns på modcloth.com men jag vet inte materialet!! nåt stretchigt i alla fall. frakten e 20 dollar men jag har en rabattkod på 15%.

mimo - taack! jag är för övrigt 164 cm lång/kort. lite under medel alltså.

emelie - sant! men våren e för låååångt bort...

fia peppermint - exakt! sidenscarf och gigantiska solglasögon och höga platåpumps blir superfint till... underbart smeknamn du har by the way.

2006-12-02 @ 19:16:20
URL: http://www.niotillfem.blogg.se
Postat av: Remyfrida

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2008-11-21 @ 08:17:46
URL: http://remyfrida.20six.nl

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits