NY dag 2

New York, dag 2.



Kan ni förstå att djuraffären har hundar i fönstrena?
Jag kommer ju komma hem med tio stycken.

Annars har vi varit i Marc Jacobs affären idag. Alltså jag förstår inte hur marc jacobs överhuvudtaget kan ha någon status kvar i new york. det var som att komma in i ett lager med kläder slängda överallt på högar och det hängde marc jacobs nyckelringar, ringar, plåster, godis för 1 dollar vart man än tittade. det kändes lite som att komma in på punktshop.
Fast ja, vi ska ju dit igen. Men ändå.

Annars köpte jag en fin fin mössa på Urban Outfitters.
den ser ut
såhär.

/sandra

Kommentarer:
Postat av: stasia

menar du att mk har köpt sin mössa på urban? nice :)

Postat av: sandra

stasia - haha nej... hon har nog inte köpt den på urban.. men den ser likadan ut! :)

2006-10-09 @ 03:40:04
Postat av: stasia

well. alltid nått :) på åhlens har de också jättefina röda beskers :)

2006-10-09 @ 13:26:02
URL: http://howtowalkinhighheels.blogspot.com
Postat av: Bjooti-Kattis

Nej, inte alls avis. Inte jag inte ;)

2006-10-09 @ 15:15:58
URL: http://bjooti.net
Postat av: louise

förstå att dem har hundar? djur som djur... hamster som hund.

2007-02-24 @ 17:59:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits