viktor&rolf


Jag hatar Viktor&Rolf för h&m.
Jag hatar h&m i november överhuvudtaget faktiskt. Förra året åkte jag ut till Kista (var det Kista?) i hopp om att sno åt mig en grej från Stella McCartney-kollektionen.
Jag blev sönderknuffad av mammor med barnvagnar och galna tonårsbrudar. Inte ett enda plagg jag ville ha fick jag tag i. Nu när jag ser tillbaka på den kollektionen var kanske inget direkt min stil, men ändå.
Ska man behöva slåss jag fattar inte?!
Viktor&Rolfs kollektion är verkligen fin, alltså här pratar vi sandra-stil. femtiotalssiluetter och fullt med rosetter och hjärtan.
alltså den här trenchcoaten, titta på skärpet!

16175-49

man skulle kunna byta knappar för att få bort hysteristämpeln eftersom alla kommer gå runt i samma plagg runt november.

och den här lilla klänningen jag dör.
16175-50


men varför ska jag ens sukta? jag kommer bli helt nervös och inte lyckas få tag i någonting och om jag lyckas fånga något kommer säkert någon aggresiv tant och biter mig i handen.

skor ingår i kollektionen också.. undrar hur de ser ut...

/s,

Kommentarer:
Postat av: Karin

Tjena tjena! Jag har vunnit två av dina auktioner på Tradera, ska vi göra upp affären tycker du? =) Karin

Postat av: MAlin

om du int får tag på det i affären så lär det komma ut på blocket elr tradera sen ! :)

2006-09-18 @ 23:00:07
Postat av: sandra

hej karin!
förlåt att jag inte hört av mig men skolan har tagit upp mesta tiden. jag kommer att maila dig ikväll och skicka allt imorrn!

2006-09-19 @ 10:26:24
URL: http://www.niotillfem.blogg.se
Postat av: Laura

jag måste ja klænningen! Jag ær så kær så kær i den! Ska fanimej ta ledigt den dagen & bita tillbaka om nån førsøker något med mig!!!

2006-09-19 @ 10:28:50
URL: http://auralaura.blogg.se/
Postat av: sandra

laura:

jag hoppas det hjälper!!

2006-09-19 @ 16:58:14
URL: http://www.niotillfem.blogg.se
Postat av: Michaela

Man kan ju bara önska att man får tag i något..

2006-09-19 @ 17:58:55
URL: http://michaelasplace.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits