fredag, lördag och söndag.

När det fortfarande var påsk och lite vår så var jag ute på mitt landställe.


Min mamma hade köpt så många underliga ägg, alltifrån nån slags höna till anka och kalkon. weird..


min älsklingsvera var där.


Jag skrev på min milleniumdagbok hela helgen för jag har inte haft tid innan. I den har jag skrivit vad jag gjort varje dag sen första januari 2000.


Vera och Milla fick påskägg med köttbullar i!


mitt påskägg var nästan lika stor som jag!


Vi invigde studsmattan. Här är min lilebror Gustaf och min styvsyster Mira.




Vi målade ägg såklart.


Jag målade det med påskkärringen.


Påskaftonslunch med allitfrån ostpaj till skagenröra. Jag älskar skagenröra men äter det bara tre 4 gånger om året. På julen, påsken, midsommar och mitt födelsdag. Det är alldeles för fettigt för att platsa i min vardagsdiet!


Fina blommor med påskfluff.


moi.


På söndagskvällen hade Fabian minifest på sitt land. Här är Jocke och Carl Fredrik som marinerar köttet.


Joakim.





Vi gjorde godisgubbar.


Jag.


Nu är det vardag igen och grått. Men ikväll blir det Modette-festen. Ses vi där?

Kommentarer:
Postat av: gli studenti

fint! var har du land nånstans? familj och vänner är allt. har du ingen kille? some love? ha så kul ikväll, fota också!

2007-04-11 @ 14:58:38
Postat av: Matilda

Fina bilder! :)

Postat av: tilda

hitter det inte lantställe? och vad ligger det? var har stockholmare sina lantställen? i skärgården?

2007-04-11 @ 16:35:03
Postat av: Anonym

Var kommer klänningen ifrån?

2007-04-11 @ 16:40:52
Postat av: sandra

gli student - mitt landställe ligger på Rindö. Jag och min pojkvän gjorde slut för en och en halv månad sen.
matilda - merci!
tilda - lantställe har jag aldrig hört.. jag har min landställe i skärgården på en ö som heter Rindö.
anonym - femtiotalsvintage!

2007-04-11 @ 17:42:42
URL: http://www.niotillfem.blogg.se
Postat av: Lina

Jag vill också ha en milleniumbok!!! Vad mysigt det måste vara att läsa den när du är gammal. Kramis!

2007-04-11 @ 21:05:39
URL: http://www.fashiontropiken.tjejsajten.se
Postat av: PrettyInPink

jag skriver också ner allt, fast i dagböcker, det är faktiskt sjukt kul att läsa...ibland trist också förstås, men mest kul.
vilka finfina vårbilder!

2007-04-12 @ 05:15:56
URL: http://www.PrettyInPink.blogg.se
Postat av: Sofia Style

jättehärliga bilder!

2007-04-12 @ 12:05:50
URL: http://sofiacarlberg.blogg.se
Postat av: Titti

Lilla Vera. Hon är så vacker. Kommer ihåg henne som valp.

2007-04-12 @ 14:16:57
Postat av: france

yey sandra på face hunter! skriv om igår da! jag köpte modette idag men va inte jätteimpad, kanske blir det bättre.

2007-04-12 @ 14:18:12
Postat av: Samunia

Gillar klänningen och koftan:)

2007-04-12 @ 17:52:47
URL: http://samunia.blogg.se
Postat av: anna K

åååh du är ju faktiskt vackrast i världen!

2007-04-12 @ 17:56:51
URL: http://remercier.blogspot.com
Postat av: Magda

Härliga bilder! Inget dåligt påskägg du fick.. :P

2007-04-12 @ 23:39:19
URL: http://magdalenaw.blogg.se
Postat av: sandra

lina - ja det ser jag framemot :) nu ger den mig mest ångest. om jag glömmer att skriva alltså.

prettyinpink - ja jag har också en skrivbordslåda full av dagböcker. det är alltid nån speciell pojke som är huvudpersonen i varje bok. herregud vad jag var olyckligt kär i många pojkar när jag gick i gymnasiet.

sofia - tack!

titti - ja lilla vera.

france - hehe japp. jag var inte heller så impad. eller jag tycker mindre plotter och mer tjusiga modereportage. men den växer väl till sig sen.

samunia - tackar!

anna K - men ååå tack ;)

magda - haha nej det var inte illa

2007-04-13 @ 11:00:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits