jag behöver er hjälp!



Hela alla sötisar.
Jag behöver hjälp!
Som vissa av er vet så går jag Berghs, och jag går ut nu i maj.
Jag håller på med mitt examensprojekt där vi håller på och utformar en reklamkampanj till SFS - Sveriges förenade studentkårer.
Vi ska filma en väldigt kort film och vi behöver personer!
Vi är på jakt efter en eller flera asiater som kan någorlunda japanska. Gärna ung.
Är du en japan eller annan asiat eller känner du en, maila mig!
Så fort som möjligt så blir jag lycklig.
Please...
sandra.beijer (snabel-a) berghs.se

Kommentarer:
Postat av: oda

hej! åå går du på Berghs? jag går bara i ettan på gymnasiet men har länge drömt om att få Grafisk Design där i framtiden! hur är det att gå där?

2007-05-03 @ 20:15:05
Postat av: sandra

oda - det är jättekul! gå en kvällskurs när du slutat gymnasiet och känn efter!

2007-05-06 @ 13:03:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits