Gå och fika med min sötnos vetja.


En av mina sötaste pojk-vänner heter Filip.
Han fyller 24 år på måndag och vet ni vad jag vill ge honom i födelsedagspresent?
En flicka.
En söt en.
Filip är en sådan pojke som alla älskar. Jag skojar inte.
Man blir helt betagen av hans personlighet för han är så himla genomsnäll och studsig och fantastisk.
Han har en alldeles strålande musiksmak, har alltid de finaste filmerna som favoritfilm och kan festa 7 dagar i streck.
I hans tvåa i Hornstull är dörren alltid öppen och det ligger alltid folk i hans säng, över hans golv, i hans kök och dricker öl och pratar strunt.
Han är rätt dålig på att städa men vi förlåter honom.
Filip blir oerhört generad när folk ger honom komplimanger, då måste han kramas och säga att 'men å du kan inte säga sånt det är för fint!".
Filip är en underbar liten pojke. Den bästa jag vet.
Dessutom dejtade vi varandra när jag var 17 så jag vet också att han är skitbra på att kyssas. Och det är ju viktigt.
Jag frågade Filip vad för slags flicka han ville ha om han fick bestämma.
Såhär skrev han tillbaka:

dom måste tycka jag är rolig.
dom måste vara söta
dom måste kunna festa
dom måste kunna hänga med alla mina vänner och inte bli avundsjuk när det hänger massa pojkar i min säng
dom måste kunna äta kött
sen måste dom älska äventyr!
sånt måste dom klara av



Vill du gå på en dejt med min kompis?
Är du mellan 18 och kanske ungefär 27 år?
Skriv din mail i kommentarsfältet och en liten rad om dig själv.

image105image106
image107

Var inte blyga nu flickor!

UPPDATERING:
Så himla kul att så många är pepp och ni verkar så himla söta och fina hela bunten!
Jag har hört av mig till er som lämnat mail.
Men vissa har inte alls gjort det men ändå lämnat fina förklaringar om sig själva.
Lämna er mail för 17. puss.

Kommentarer:
Postat av: Bella Ballerina

Det är synd att jag bor i Göteborg och är lite för liten, för han är riktigt söt, och han verkar snäll. Mycket snällare än killarna jag brukar gå ut med i alla fall.

Postat av: klara

åhåh, han va fin! :)

2007-12-05 @ 14:25:07
URL: http://klrdvrdssn.blogg.se
Postat av: Maria

Han låter som en sån som bor i allas fantasier :) Hur gammal är han ?

2007-12-05 @ 14:34:14
Postat av: gabriella

haha Härlig stil på honom iaf ^^ söt va han ju också

2007-12-05 @ 14:37:57
URL: http://tropicaly.blogg.se
Postat av: Anna

Vilken fasligt söt pojke! Jag bor alldeles för många mil uppåt, men annars hade jag "anmält" mig. Fast, jag är nog för blyg ändå.

Hoppas Filip hittar sin prinsessa iallafall.

2007-12-05 @ 14:49:56
Postat av: jessika

Jag är inte som andra och andra är inte som mig. Vilket är en jäkla tur för världen. Tänk hur världen då skulle se ut, fullt med jeckaflikkor som sprang kors och tvärs över gator och torg iklädd baggyjeans med fragda runt munnen, vild och galen. Två sekunder, fasiken tappat tre, skit musiken är slut. Alla skulle lyssnat på sister nancy,bunny wailer,thievery corporation, stereo total, nouvelle vague, feist, air, Lars Winnerbäck... Stackars alla de andra musikerna som finns i våra hörn. Alla skulle åka runt i världen med en rinka och luffa. Gud, vad skulle då hända med alla charterbolagen?! Dessutom skulle inte Gud funnits. Plus att alla skulle skratta åt sina egna skämt, hysteriskt. Nä det räcker med att det finns en jeckaflikka.

2007-12-05 @ 14:55:51
Postat av: mika

hihi! så söt pojke! o så fin vän han har som fixar en dejt.. gullig du är! är nog bara du som kommer undan med sånt.. hoppas han får sin flicka!

2007-12-05 @ 15:12:09
Postat av: klara j-r

åh, hoppas du hittar en fin flicka till honom. om jag var singel kanske jag skulle försöka, han verkar trevlig. vilken rolig kompis du måste vara som hittar på så roliga födelsedagspresenter!

2007-12-05 @ 15:17:03
URL: http://nomi.blogg.se
Postat av: Lisa

Inte till mig men till min sötaste kusin, hon fyller år nästa fredag och en dubbelbubbel date är dubbelbubbel lycka (för att inte tala om alla fjärilar på så liten yta)

Jag vet att hon läser din blog men vi kan ju konspirera i mail istället.
[email protected]

2007-12-05 @ 15:23:50
Postat av: Emelie

jag skulle gärna hälsa på i hans tvåa i hornstull, låter som en trevlig plats med mycket vänner och öldrickande och jag vill bli bjuden på köttfärssås med spagetti, ett säkert kort. lite långt dock. hälsa i alla fall grattis i förskott! =)

2007-12-05 @ 15:27:05
URL: http://iel.webblogg.se
Postat av: sara

jag vill jag vill jag vill och jag vill. alla mina kompisar vill också. men vi är sexton allihopa.

2007-12-05 @ 15:54:57
Postat av: emma

åh. jag vill väldigt gärna. jag är söt (hoppas jag), jag pratar lite för mycket, festar mer än gärna och så älskar jag galna upptåg. dessutom sa jag redan som fem år att "jag tycker om kött!".

och han blir som en present till mig också, jag fyller nitton nästa fredag.

[email protected]

2007-12-05 @ 16:06:02
Postat av: sandra

mycket söt pojk..skicka ner honom till göteborg!! skulle visa han vad denna staden går för

2007-12-05 @ 16:11:20
URL: http://indianer85.blogg.se
Postat av: Tina

Hihi. Ja, varför inte. Jag är en söt tjej, jag kan skicka bild om du vill. Sen är jag snäll och gillar mysiga saker som tända ljus och bubbelbad. Och foton är kul att kolla på också.
Varför inte göra något kul och spontant: [email protected] sånt är ju spännande :)

2007-12-05 @ 16:15:24
URL: http://www.fashtastic.net
Postat av: Gelix

Det är sådant här som gör att jag ibland
önskar att jag bodde i sthlm. Se till att han flyttar till Norrköping.

2007-12-05 @ 16:39:18
URL: http://www.gelix.blogg.se
Postat av: Malin

Hej Sandra! Jag vill gå på dejt. Säg det, säg det! /Malin

2007-12-05 @ 16:52:40
URL: http://www.flickr.com/photos/ohmalin/
Postat av: rebecca.

skit. när valde jag att bli vegetarian (:

2007-12-05 @ 17:05:33
Postat av: Klara

oh din söta kompis!
om jag inte hade världens fina redan så hade jag anmält mig. han är ju så söt så man blir nervös!

2007-12-05 @ 17:20:01
Postat av: Julia

Det är vid sådana här tillfällen man blir lite ledsen att man bara är ynka femton (nästan sexton) år.
Hoppas att han hittar en bra flicka.

2007-12-05 @ 17:31:13
URL: http://lonelylonely.blogg.se
Postat av: anna

det här är bara för gulligt. dagens överdos av gullighet. hoppas han hittar en prinsessa.

2007-12-05 @ 17:56:05
URL: http://photodiary.blogg.se
Postat av: Annukka

Ok. Hade jag inte en pojkvän skulle jag sägla till Stockholm och be honom att dejta mig. Kanske är jag för gammal också... :) Lycka till!

2007-12-05 @ 18:01:50
Postat av: Clara

Hej jag vet inte hur man hittar din maila? Eller ligger den helt enkelt inte uppe?

2007-12-05 @ 18:03:07
URL: http://idareyoutoloveme.blogg.se
Postat av: Emma

haha åh vilken mysig födelsedagspresent! jättesöt var han också.

2007-12-05 @ 18:12:37
URL: http://strangegirls.blogg.se
Postat av: Kajsa

Det är ont om fina prinsar så klart att man vill ta chansen att få träffa en söt liten sockerbit.
19 år och 7 månader flicka som tycker om massa saker som är rara, roliga och ibland riskfylda. Som att resa. Och titta på film sent på nätterna, åka skidor på Åreskutan, bygga små sandslott
på stranden, åka buss med lokalbefolkningen i nya länder och planera in fina utflykter i framtiden runt och överallt på jorden med vännerna. Skönhet ligger väl i betraktarens ögon men jag brukar jämföras med dockor, mangafigurer och småilskna djur. :)

2007-12-05 @ 18:49:54
URL: http://aenigma.blogg.se
Postat av: Anna

men åh allt det där passar in på mig förutom att jag är 16 :(

2007-12-05 @ 18:51:58
Postat av: wemilie

hittade två fina bilder på pojken på face:

http://www.facebook.com/photo.php?pid=467066&op=1&view=all&subj=729545094&id=626666262
http://www.facebook.com/photo.php?pid=1447505&op=3&o=all&view=all&subj=729545094&id=840840386

2007-12-05 @ 18:54:54
Postat av: Anna

God damn girl, du kan inte skriva såna fina saker, jag blir ju alldeles rosig om kinderna.. Men jag bor i Göteborg :( Så det kanske inte är den bästa idén ändå. Hoppas du hittar någon fin åt Filip, han verkar som en pojke som förtjänar sånt :)

2007-12-05 @ 19:16:59
URL: http://bakgrundsljud.blogg.se
Postat av: shopoholychic

Sockersöt pojke. Hoppas att han får en riktigt mysig födelsedagsdate :)

2007-12-05 @ 19:20:09
URL: http://shopoholychic.blogspot.com
Postat av: Sofie

Han verkar hur underbar som hellst =)

2007-12-05 @ 19:29:02
URL: http://www.flickflocken.blogg.se
Postat av: ida

a men lilla fille! glöm inte att han har ett trapphus fyllt av kupperier som bara väntar på att bli kuppade.

2007-12-05 @ 19:37:59
URL: http://pancakesinthesky.blogspot.com
Postat av: linn

åh vad fint första foto
ser ut som om det är taget på en festival :)
då mår man fint
ska drömma mig bort till en sådan en stund nu

2007-12-05 @ 19:43:27
URL: http://freajj.blogg.se
Postat av: Maria

Han var väldigt söt. Konstigt dock att han bara vill ha en tjej som äter kött, som att det är viktigt. Och liksom, att kunna festa sju dagar i streck är väl inte direkt något att skryta med. Har han inga talanger?

2007-12-05 @ 19:50:48
Postat av: Ida

Jag är snygg. Räcker det?

2007-12-05 @ 19:51:16
Postat av: Lovisa.

Jag älskar kännslan av att sluta ögonen och dansa mig galen till bra musik, fynda på loppis, vara impulsiv och kasta mig ut i olika äventyr. Jag gillar vackra pojkar som pussar en i naken så där att hjärtat slår hårt och att man känner att man lever. Prata bort nätter i telefon och skratta tills jag får ont i magen, sjunga hög och falskt och jag lämnar medelanden på servetter efter jag fikat på café, för jag tror på att det kan förendra världen om radikalt så bara en människa ler lite mer ljust den dagen. Jag tror på drömmar bor i halmstad och fyller 18 om en månad.
Man måste chansa, "det finns saker man måste göra, annars är man ingen människa utan bara en liten lort"

Hoppas kan man ju alltid.
[email protected]

2007-12-05 @ 19:58:22
Postat av: KlaraP

nej men oj, han var så snygg att jag blir nervös

2007-12-05 @ 19:59:07
Postat av: Clara

Jag heter Clara och fyller nitton i maj. Bor gör jag i kullerstenarnas rike i Norrtälje där går jag tvåan på gymnasiet (jag hoppade av ett år) och läser design. Det tar en timma med buss från Norrtälje till huvudstaden.
Jag har 57 klänningar och skaffar ständigt fler, varje dag har jag klänning på mig. De flesta tycker nog att jag är rätt så söt men mer direkt så ser jag ut så här; 165 cm lång, väger 59 kilo, grönbruna ögon och brunröttaktigt hår som lockar sig när det regnar. Jag har även ett ärr på höger lårs baksida.
Jag är lättroad, lättsam och lättflörtad. Ibland lite lättfotad också. Jag är också väldigt snäll och låter alltid de som vill få sova över hos mig, då får de dela säng med mig och välja vad de vill till frukost. Jag är riktigt bra på scones och pannkakor även om jag är bakfull.
Vilket jag är lördagar söndagar åtminstånne för jag är rätt så lättpåverkad men det är ju bara ekonomiskt så jag klagar inte.
Mina dåliga sidor är att jag snusar men ibland funderar jag på att sluta, jag kan vara dryg om jag är på dåligt humör, jag försover mig ofta, går och lägger mig sent, dricker massor av kaffe och har en förkärlek till att spränga brevlådor. Jag är dessutom dålig på att planera och borde egentligen plugga franska nu men jag prioriterar alltid det jag blir lyckligast av, så franskan får vänta.
Jag vill få ut allt av livet och tvekar aldrig när ett äventyr står för dörren. Om det inte är ett väldigt läskigt sådant förståss. Ibland kan jag vara väldigt blyg, sprecielt om någon är vacker att titta på. Men hellre någon rolig och ful än snygg och tråkig.
Mina favoritregisörer är Wes Anderson och Tim Burton och jag gillar glad musik. Kött äter jag gärna men aldrig fisk. Jag är inte avundsjuka typen och det får hänga så många pojkar i Filips säng som han vill.

2007-12-05 @ 20:04:42
URL: http://idareyoutoloveme.blogg.se
Postat av: Clara

Jag glömde min mail, jag är nämligen rätt så förvirrad ibland också. Men här är den; [email protected]

2007-12-05 @ 20:12:49
URL: http://idareyoutoloveme.blogg.se
Postat av: joe

åh, såhär gör man ju egentligen inte!

jag är 19 och liten och rödhårig. jag älskar för det mesta hela världen (förutom när jag är hungrig). det är fint att ligga hemma och kolla på tecknat och hålla handen en hel dag men att skratta hela natten över öl och cigaretter är bättre.

2007-12-05 @ 20:26:17
URL: http://juanna.blogg.se
Postat av: tove

han har mycket gulliga tänder!

2007-12-05 @ 20:51:19
URL: http://toveeiraellinor.blogspot.com/
Postat av: nathalie

det här är ju jätteroligt!

2007-12-05 @ 21:02:56
URL: http://ruddy.blogg.se
Postat av: inmood

Men gudars vilken pojke!

2007-12-05 @ 21:07:00
URL: http://inmood.blogg.se/
Postat av: Marija

Ah synd att jag inte alls ar sarskilt sot (inte ful men sadar gulligt sot ar jag verkligen inte), har vart vegetarian nastan sa lange jag kan minnas och har flytt landet. Din van verkar vara ett riktigt kap!

Skriv och beratta vem som far aran sedan :)

2007-12-05 @ 21:28:35
Postat av: Kine

Å, du er nå verdens søteste venninne:) Håper du finner en riktig søt jente til ham!! Han hørtes ut som min drømme type, men desverre bor jeg midt i Norge...blir litt langt å dra....

2007-12-05 @ 21:31:18
Postat av: kattunge

såna här tillfällen får mig att vilja vara äldre. mycket söt var han. lycka till med flickhittandet!

2007-12-05 @ 21:32:11
Postat av: Amanda

jag har sett filip ute flera gånger och det här är ju chansen för en blyg flicka! internet!
jag heter amanda, är 19 år och gillar american apparel, ordvitsar, varmkorv och maränger. jag har lockigt hår, nedbitna naglar och liten kroppshydda som hålls i form av indiemaraton i stockholmsnatten. jag jobbar på ica men för att inte dö av tristess dj'ar jag på baba sonic ibland. och så går jag ut alldeles för mycket.
jag lyssnar mycket på bob dylan, adam green, pete dohertys sologrejer, håkan hellström, jens lekman samt bra dansmusik du vet.
puss!

[email protected]

2007-12-05 @ 21:34:50
URL: http://mopinginstyle.blogspot.com
Postat av: top Chic.

Jag tänkte just föreslå mig själv. Men jag äter ju inte kött..så jag har väl redan förlorat.

Nej!

2007-12-05 @ 21:49:28
URL: http://topchic.blogg.se
Postat av: Antonia

Aaaw, han låter verkligen som många tjejers drömpojke (: själv bor jag nog för långt borta för att en romans mellan oss skulle leda någonstans. Distansförhållanden i all ära, men att bo i olika länder kanske blir lite för tufft, även om Finland inte är såå rysligt långt borta om man jämför med andra ställen. Rätt synd, jag passar riktigt bra in på samtliga punkter (förutom att jag inte kan uttala mig om hans rolighet förstås). haha. Nejmen lycka till i sökandet, tror inte det blir något problem att hitta söta flickor till en sådan söt pojke (:

2007-12-05 @ 22:15:14
URL: http://mouette.tjejsajten.se
Postat av: Hanna

Jaha, va fan skriver man. Allt kommer låta så klychigt.
Heter Hanna och är fyllda 18. Kan dansa från 8-5 utan problem och behöver någon att festa med! Söt eller inte får du avgöra själv. Äter allt och gärna mycket. Och har inga problem som helst med övernattande pojkar. Äventyr med mig?

[email protected]

2007-12-05 @ 22:42:23
URL: http://livhanna.blogg.se
Postat av: Erika

Det här är en helt galen idé och därför älskar jag den! Och hakar på, såklart. Ett tillfälle som det här får jag absolut inte missa. Pojken är ju hur söt som helst :)

Jag heter Erika,fyller 21 i mars, jobbar som brevbärare om dagarna men drömmer om ett mer romantiskt liv. Helgerna festas det i goda vänners lag och det brukar bli en hel del dans.

Tror det räcker bra så till en början, om jag skriver för mycket här blir det ju mindre kvar att prata om under dejten. Men jag kan avsluta med att säga att det vore hur fantastiskt som helst att träffa någon snäll kille för en gångs skull. De verkar vara en sällsynt art :)

[email protected]

2007-12-05 @ 22:54:25
URL: http://evaerikamaria.blogg.se
Postat av: fanny

åh, bästa presenten!
jag heter fanny och jag gillar söta pojkar, vitt vin och lördagskvällar med dansdansdans. jag syr klänningar, läser böcker om brustna hjärtan, tittar på franska filmer, lyssnar patrick wolf och viker origamihjärtan. jag är nästan 20 och bor i en tvåa på lidingö. låt mig fika med din vän.

2007-12-05 @ 22:56:13
Postat av: top Chic.

Jag har tänkt på kött-grejen nu - hur vi ska lösa detta. Andra får gärna äta kött och jag kan dissekera och laga biffar utan problem. Filip har den långa luggen och röker dessutom: det är ingen dålig kille som du bjuder ut, Sandra.

2007-12-05 @ 23:08:39
URL: http://topchic.blogg.se
Postat av: Eve

Jag vill. Kom till Sydney sa ska jag visa ett a annat.

2007-12-05 @ 23:56:57
Postat av: ronja

åå! æsj på at alle søte gutter bor i sverige!
jag vill ha en bit av söta bror!
och jag vill fiika!

2007-12-06 @ 00:26:28
Postat av: Jade

Åh, så söt!
Jag gillar det första kriteriet, roligt är ett måste. Jag älskar att skratta och ler mest hela tiden. För sånt gör en glad, och jag gillar att göra folk glada!

Jag älskar att festa, men framför allt att dansa. Dansa hela natten lång, och dansa som om ingen annan fanns där!

Jag tror att jag är för social, så han får inte bli avundsjuk om jag pratar med typ ... alla?

Jag äter kött!

Jag älskar äventyr, befinner mig (tyvärr?) just nu på mitt livs största äventyr i och med att jag bor i USA. Jag älskar att resa, gärna hela tiden.

Fast så gillar jag hemmakvällar ibland också.

Så, maila om du vill. Förresten så är din blogg bara för bra, det här var liksom pricken över i't!

2007-12-06 @ 00:33:12
Postat av: Jade

Lite trött som jag är, så glömde jag att skriva att festivaler är nog mina favorit äventyr!

2007-12-06 @ 00:35:56
Postat av: filip

hej. jag kände att eftersom alla var så söta så borde jag skriva en kort biografi om mig. för det första så lider jag av dyselixsi och kan inte stava till något och ag särskriver alltid. jag älskar att komma med anekdoter som kanske inte är citat eller situationer utan mest om folk jag träffat som jag tycker är spänande. ett typiskt sånt är "jag hade en kompis som bara hade en hand men var bäst på basket" annars så jag uppvuxen i fyra olika länder, spanien, östrike, england och sverige. men jag har tappat 2 språk. mina bästa vänner är alla lte konstiga men på sitt sätt.

2007-12-06 @ 03:14:37
Postat av: åsa

det är ju perfekt.
synd att jag är för blyg för att gå på dejt, så länge det inte innehåller öl vill säga. och det kan det ju alltid göra iof. så vad är problemet då? nä juste.

ska nog sova istället. eller festa vidare för mig själv.

och våga skriva ut sin mail gör man ju inte. :D

2007-12-06 @ 03:15:35
Postat av: filip

och jag älskar alla så sjukt mycket..sandra är en sån flicka som man alltid kommer tycka så sjukt mycket om. mest av allt så älskar jag när vi har roligt tillsammas, vi kan skratta hur mycket som hälst. hon är och förblir en av mina bästa vänner alltid.

oscar carlen: Är kanske en av dom finaste meniskorna någonsin. han pratar oftast i gåtor men bara till den grad att jag förstår vad han menar.

lizzie: är tjenen som jag bor med. älskar jag stört mycket hon är som en xtra syster. när jag inte vet vart jag ska ta vägen så får jag alltid sova hos henne och hennes pojke och prata om saker. Vi brukar ligga och lysssna på musik vi båda tycker om och stirra i taket. det är jätte fint tycker jag.

Kris: han bor och är ifrån (nästan) paris, han ochså xtra familj. kanske den finaste någonsin. önskar att jag kunde säga mer om honom men eftersom han inte kan svenska så låter jag det sluta är för han vet redan ur mycket ag tycker om honom.

2007-12-06 @ 03:33:12
Postat av: filip

jag märkte nu att h knappen är trasig. skriver kanske mer om mig imorgon. men om man ska sammanfatta saker jag älskar så är det slutet på denna video:http://svt-psl.colo.netstar.se/default.aspx?entryID=42

som gammal balrtt kille så är allt alla som dansar spotant det finaste.

Ps. att hon måste gilla köt är mest att ffolk måste stå ut mid mig för att jag äter kött

2007-12-06 @ 03:43:07
Postat av: Anonym

det det skulle stå är att folk int måste äta kött men att dom måste ståut med att jag gör det.

2007-12-06 @ 03:47:27
Postat av: Carrooo

Ohoj! Intressant pojke det där:) Skulle bara fråga dig om du vet nåt ställe i Sthlm som säljer marc by marc jacobs i stockholm? ska åka dit upp nån gång snart så.. pengarna räckte inte till allt jag ville ha när jag var i NY nyss..buhu.

2007-12-06 @ 10:55:06
Postat av: Hanna P

Skicka honom till markaryd så lovar jag att slå in mig själv i ett paket.

2007-12-06 @ 11:05:12
URL: http://hannapannapersson.blogspot.com
Postat av: sandra

carro - mrs h säljer. nathalie schuterman också. även skindeep, NK och loolapalooza. säkert nåt mer. men googla dessa affärer för att hitta dit.

2007-12-06 @ 11:07:19
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: Carrooo

Oj nu glömde jag även fråga om schyssta klubbar i sthlm? haha varje gång jag vart där har jag inte kommit längre än till Carmen;)

2007-12-06 @ 11:10:52
Postat av: top Chic.

jag trodde jag var chanslös, söta sandra. men nu blev jag pepp igen. spännande spännande.

2007-12-06 @ 12:09:33
URL: http://topchic.blogg.se
Postat av: nina

Han är galet snygg! verkar inte vara min typ.. men guuuud va snygg hans kompis är!!! (på den sista bilden)

2007-12-06 @ 12:19:00
Postat av: karro

mumma.
jag är inte så bra på fina dikter och söta små sagor som flickorna ovan men jag har fått en komplimang eller två för mina liknelser. okej; alla karlar kan delas upp i en morotskaka. de flesta tillhör sockerkaksdelen. och ett par tillhör glasyren. sockerkakorna är goda och mysiga och något man kan tugga på lite närsomhelst. men man äter sig igenom kakan (om man nu börjar underifrån, men ni får ha lite överseende, för annars fungerar inte min liknelse) för att komma till glasyren. glasyren är det man beställer in hela kakan för, fastän man helst vill ha en skål glasyr och en sked. men det finns inte glasyr i överflöd, det vet vi alla, annars hade man alltid ätit glasyr. det är inte så många som har glasyrstatus, men filip ser ut som glasyr tycker jag. och jag gillar glasyr.
åh, jag är förresten 20 och heter karoline och tycker att under my thumb är en galant låt.

2007-12-06 @ 12:32:19
Postat av: fanny, igen

jag har också dansat balett

2007-12-06 @ 12:33:39
Postat av: Anonym

oj, jag skrev min mail också men den verkade inte vilja komma med. [email protected]

2007-12-06 @ 12:35:42
Postat av: joe

"jag är 19 och liten och rödhårig. jag älskar för det mesta hela världen (förutom när jag är hungrig). det är fint att ligga hemma och kolla på tecknat och hålla handen en hel dag men att skratta hela natten över öl och cigaretter är bättre."

och så mailen också; [email protected]

2007-12-06 @ 13:20:22
URL: http://juanna.blogg.se
Postat av: Annika

Jag har ju min pojke. Och är kär i många av Filips vänner, så det hade varit superkonstigt att dejta honom.

2007-12-06 @ 13:38:49
URL: http://beautifulones.blogg.se
Postat av: jessika

jag glömde visst att lämna min email..
[email protected]

2007-12-06 @ 14:23:57
Postat av: Carin

fin födelsedagspresent! :)

hejsan. jag heter carin. jag är 18 år och bor i stockholm. filip verkar hur härlig som helst. ärligt talat, alla mina krav finns där och det är inte ofta det är så. jag tycker om att lyssna på musik på bussen, dansa hela natten (och nästa också, om man har tur). jag tycker inte om fotboll och blir ganska lätt uttråkad av bio. jag är glad och envis. i framtiden vill jag resa och sen plugga mediekunskap. det varkar kul. hej då.

([email protected])

2007-12-06 @ 15:48:12
Postat av: Anna J

men åh, det kittlar i mina fötter. Det kan väl ändå inte finnas en sån genuint fin person va?

skulle inte ni passa rätt bra tillsammans? Mhhm
men visst, jag kan hoppa in annars? 18 år och allting. Alla som känner mig vet att mitt favoritord är kött...och buffé. liksom...kött-buffé. Tadah!
puss

2007-12-06 @ 19:01:51
URL: http://sparrisochbollar.wordpress.com
Postat av: Annika

Fy fan vad läskigt det verkar, att bjuda ut sig sådär på internet. Jag älskar det. Jag är 19 år och flydde Lund för Stockholm för två månader sen. (Jag ar-ti-kul-er-ar så förstår du nog). Jag har bott i tre länder och älskar att spontanresa skitbilligt. Jag läser ingenting men diskuterar gärna allting. Politikintresserad och festar gärna (dock behöver jag fortfarande lite guidning i sthlms nattliv). Röker som fan och borstar aldrig håret. En knapp B-kupa. Älskar att skratta och gör det mycket. Jobbar i Skatteskrapan. Delar en tvåa söder om söder med en tjej jag träffade i en bar för knappt en månad sen. Bodde i en skinnsoffa innandess.

Min mail: [email protected] (apropå namn-mail - jobbigt med facebook sådana här tider)

So long

2007-12-06 @ 19:04:59
Postat av: Linda

oj så synd att jag inte hunnit flytta upp till stockholm ännu! verkar vara en mysig kille (med bra krav), och han har en väldigt fin stil.

2007-12-06 @ 19:58:46
URL: http://waitress.blogg.se/
Postat av: Jade

Ja, så var ju emailadressen [email protected] också!

2007-12-06 @ 20:19:35
Postat av: Anonym

fina tjejer hittar man på bibliotek, sandra. inte lika lätt på internet!

2007-12-06 @ 21:07:08
Postat av: Karin

ojojoj, den här killen var poppis!

2007-12-06 @ 21:10:31
URL: http://strawberryaid.blogspot.com
Postat av: Karin

Sandra - jag hoppas att det blir någon slags uppföljning på det här sen och lite bilder från dejten :P

2007-12-06 @ 21:12:39
URL: http://strawberryaid.blogspot.com
Postat av: annika

Så underbart fint. Så fint med alla små annonser uppradade här ovanför.

Jag väntar med spänning på en fortsättning på det här!

2007-12-06 @ 21:17:50
URL: http://frokenbackstrom.blogspot.com
Postat av: Anonym

äsh, kräver han köttäteri är det ingen söt pojke alls, bara en sån där halvsnygg sak som inte är fullt så fin innuti.
Och ja, man hittar dem på bibliotek, men man hittar dem överallt.

2007-12-06 @ 21:25:55
URL: http://viska.blogg.se
Postat av: stina <3

Jag är då lite för liten, om jag ska passa in i beskrivningen, jag är bara 16. Men den här killen låter för underbar för att vara sann ;) jag är världens bästa Stina, inte världens sötaste, men iallafall den gladaste på andraplats i söt-topplistan. Inte tillräcklickt smal för att passa in i Vouge, men ser inte ut som hon i Hairspray, än :P Jag har humor, kanske en gnutta för mycket av det, svårt att sluta le och skratta. gå på fest är det bästa i livet, och jag älskar kött! (utom kokt korv)... Haha.

2007-12-06 @ 21:32:15
URL: http://stinabrandin.blogg.se
Postat av: stina <3

[email protected]

2007-12-06 @ 21:38:41
URL: http://stinabrandin.blogg.se
Postat av: madeleine

jag hade varit intresserad om jag inte haft en fräknig smålänning på kroken ;D

2007-12-06 @ 22:02:07
Postat av: karro

[email protected]
åh, men jag hade julkonsert och kom hem först nu. ödet kanske.

2007-12-06 @ 22:06:31
Postat av: angelica

han är söt som socker & har riktigt bra klädstil :)
bra smak ;)

2007-12-06 @ 22:15:06
URL: http://angelicaoervall.blogg.se
Postat av: emma

jag tycker att det är galet gulligt gjort av dig! :) han verkar söt, hoppas att han hittar någon bra tös.

2007-12-06 @ 22:28:57
URL: http://babeitmustbeart.blogg.se
Postat av: Ludde

Det här är ju underbart. Jag vill att någon dokumenterar dejten. Med kamera.

2007-12-06 @ 22:43:56
URL: http://luddigt.blogspot.com/
Postat av: Undrar

FILIP
om man är 16 och lite söt, har man någon chans då? blir lite varm i hjärtat när jag läser din "självbiografi".
kan jag ha sett dig på china lite tidigare under hösten förresten? vet ju inte var du brukar hålla till.
kramkram

2007-12-06 @ 23:00:46
Postat av: Anonym

Oj, vi tar tillbaka det där med köttäteriet, jag läste inte igenom de tidigare kommentarerna. Alla får ju välja hur de vill, tyckte bara att det vore lite hemskt att inte acceptera.
Men du har så många andra söta flickor att välja bland så jag ska inte lägga mig i, men det är ju svårt att låta bli, allt i Sandras nedskrivna värld är så vackert, även vänner vid namn Filip.

2007-12-07 @ 01:53:25
URL: http://viska.blogg.se
Postat av: AnnaMaria

Sandra, du måste ju skriva ut de här kommentarerna till din vän! Han skulle bli generad på heltid och alltid vilja kramas av alla söta kommentarer som handlar om honom. En riktig confidence boost.

2007-12-07 @ 10:09:06
Postat av: sandra

karro och stina, er mailadresser fungerar inte!

2007-12-07 @ 14:12:55
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: sabina

Vad fin du är som fixar såna gulliga presenter till dina vänner;) Han verkar som en jättefin människa! oerhört lätt person att falla handlöst för, attans att jag också är för ung:P

2007-12-07 @ 14:36:12
Postat av: Anonym

jag fyller visserligen inte 18 förrän om ett halvår,
men ändå:)
[email protected]

2007-12-07 @ 16:07:40
Postat av: Matilda

Vilken söt idé av dig, och han verkar ha den extra lilla glimten i ögat som kan vara svår att fånga ibland. Hoppas han hittar det du söker bland dessa anmälda. Tänkte ett tag på att kanske amäla mig själv, vi skulle nog ha en del trevliga tider tillsammans. Men det vore så mycket mer romantiskt och roligt om jag inte gjorde det och jag träffade honom ändå. Så jag lämnar det åt slumpen. Lycka till!

ps. Du får hålla i uppdatering här på bloggen om hur det går för honom. ds.

2007-12-07 @ 18:32:40
URL: http://matildawarmarks.blogspot.com
Postat av: Anonym

till: UNDRAR

Ja det kan ha varit mig du såg på kina. hängde där en del förut.

2007-12-08 @ 00:56:49
Postat av: Hanna Fridén

Ja! Filip är en fantastiskt bra kille, ta chansen, tjejer!

2007-12-08 @ 14:10:22
URL: http://frankincense.blogg.se
Postat av: sophia

SÅ himla söt. nog lite drömpojke-potential. men jag är nog lite för blyg för såna här upptåg, tror jag. tyvärr! annars hade jag fan varit som klippt & skuren för det här! ;)
hoppas han hittar ngn fin iaf. :)

2007-12-08 @ 16:26:01
Postat av: Sanna

Han verkar vara en fin pojke. Synd att jag bor lite för långt bort!

2007-12-08 @ 16:28:02
Postat av: nina

jag vill jag vill jag vill!!!

2007-12-09 @ 12:44:55
Postat av: Ida

och varje gång jag går förbi honom någonstans vid hornstull ler jag

2007-12-09 @ 17:09:39
Postat av: s

nu fick jag alldeles ont i magen och hjärtat. vad fin han verkar, din vän. åh. man vill ju bara kramas.

jag är 18 år, inte jättesöt men väldigt snäll och ganska charmig, jag tycker om att dricka vin och sprit+powerking, kött äter jag mer än gärna och så tycker jag om att gosa och mysa hela dagarna. men PANG, så gick det inte ändå för jag bor i halmstad. fasiken.

jag är lite kär nu ändå tror jag.

2007-12-10 @ 05:59:47
Postat av: johanna

jag tycker joakim är extremt söt:) behöver inte an lite sällskap också??

2007-12-11 @ 14:00:36
Postat av: sara

Okej. Jag är nog kär i din vän Filip. Söt söt söt

2007-12-12 @ 15:23:05
URL: http://sarawenger.blogg.se
Postat av: J

Hahah du verkar ju vara för rolig! Jag och mina två vänner försökte för några månader sen fixa en dejt till en kompis på vår blogg.. de gick inge vidare.. kanske beror på att inte så många läser våran blogg =)

2008-01-02 @ 15:00:24
URL: http://Dezor.blogg.se
Postat av: elin

Jag är dock 17 år, men söt var han. Hälsa han det! ;D
Ha det bra!

2008-01-02 @ 16:54:28
URL: http://elinteimar.blogg.se
Postat av: Sophie

jag heter sophie och stämmer in på de flesta av hans "krav" fast jag äter inte kött, men jag äter fisk!:P jag älskar att upptäcka nya saker, helst nya platser. det bästa som finns är att resa och åka på festival. musik är nog det största i mitt liv!



lite smått om mig. [email protected] (:

2009-01-08 @ 21:42:58
URL: http://gobbledigoook.blogspot.com
Postat av: ninni

jag är fullt medveten om att inlägget skrevs för ett tag sedan men tänkte ändå skicka iväg ett hej! visserligen är jag bara nästan 18, men så gott som och i mognadsår är jag tillochmed arton och ett halvt. jag älskar att dansa, sjunga och pyssla. jag är dunderbra på att baka och jag har en tendens att ständigt hitta på nya finurligheter som ska underhålla min nästan konstanta rastlöshet, men i mina ögon ser jag det mer som äventyrlighet och en del av min charm! och grillat är det godaste som finns, även bättre indisk tandorikyckling, sushi och övrig asiatisk mat.

2009-02-11 @ 22:26:52
URL: http://annadenise.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej!... Jag väljer Filip över smågodis any day of the week! ( till och med sådant med hallonsmak). Jag fyller 21 i sommar och är också jättebra på att kyssas. Vidare så behöver jag någon att skratta åt/med, eftersom jag själv är så rolig!

2009-06-15 @ 20:46:46
URL: http://alotlikelife.blogg.se/
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-15 @ 21:13:42
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Karin

Hej!

Om du hänger med Sandra måste du vara rolig!

Att döma av bilderna tycker jag att du är väldigt söt. Jag vänder mig om på gatan efter killar som ser ut som du!

Studentlivet jag lever i Uppsala utesluter aldrig fest, men det är väl så livet ska levas när man är tjugo?

Jag tycker din livsstil verkar sund, och någon (läs:fyra fem sex) ölkväll i veckan har man alltid tid för.

Skulle du bli avundsjuk om det hängde massa fina flickor i min säng? För det gör det nämligen rätt ofta.

Jag älskar äventyr och skulle inte för mitt liv kunna tänka mig att bli vegetarian.

Om jag är söt kan bara du avgöra... när vi ses?

2009-09-30 @ 21:39:26
Postat av: helena

fuckfaces.webblogg.se

fuckfaces.webblogg.se

fuckfaces.webblogg.se

fuckfaces.webblogg.se

fuckfaces.webblogg.se

fuckfaces.webblogg.se

fuckfaces.webblogg.se

fuckfaces.webblogg.se

fuckfaces.webblogg.se

fuckfaces.webblogg.se

2010-01-17 @ 22:20:26
URL: http://fuckfaces.webblogg.se/
Postat av: Sabina

UH LALA! :D

2010-02-18 @ 01:05:26
URL: http://neonsvart.bloggspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits