bloggproblemet.

Jag blir så himla ledsen över att typ alla ser bara halva bilder.
men så här kan ni göra.
ni kan högerklicka på bilden och välja "visa bild" så kommer den synas.

jag kommer att försöka fixa så att bilderna syns igen. det kan KANSKE ha något att göra med att jag suttit på en amerikansk dator men jag är inte säker.
Till exempel har jag mixtrat lite med sko-bilden under nu, ni som såg den bara halvt förut, ser ni den helt nu?

nu ska jag iväg och dricka öl med byrån och sen ska vi se Harry Potter. Men det är verkligen viktigt att ni säger till om inte bilderna syns eller om de bara syns halvt. Jag vill inte ha en halv blogg!

puss.


jättekonstig angle för jag ser helt ihoptryckt ut, men från misshapes förra veckan.

och här är lite bilder från i fredags:

på en liten takfest på lower east hos hannah och betina.


julia.


hannah och jag.


hannah och hennes kanskesnubbe på trash.

Kommentarer:
Postat av: b

hej! ville bara säga att jag verkligen tycker om din blogg! jag känner inte dig, och ändå grips jag tag. bra jobbat!!
(och i det här inlägget ser jag hela bilder)

2007-07-10 @ 22:53:11
Postat av: Josefine

jag ser hela bilder överallt. och har alltid sett. kanske beror på vilken webbläsare man har?

Postat av: Johanna

Lev livet i NY! Du är grymmm;p
Jag ser hela bilder..

2007-07-10 @ 23:41:57
Postat av: Anonym

hejhej

2007-07-11 @ 04:56:08
Postat av: Emilia

Bilderna från Cannes såg jag oftast bara halva av men bilderna från New York blir hela (:

2007-07-11 @ 11:09:10
URL: http://clubkid.blogg.se
Postat av: r.a

inga halva bilder här inte:)

2007-07-11 @ 13:51:25
URL: http://rosannaa.blogg.se
Postat av: Mira

Hej, jag har precis köpt en system kamera och tänkte fråga en sådan tråkig fråga som, har du (isåfall vad för någon) försäkring till din kamera?

2007-07-11 @ 16:01:17
Postat av: Therese

Hej, hur får du ditt hår så sockersött och perfekt? Har du en hemlig fransk man med randig tröja i bakfickan som fixar det åt dig, eller vad är ditt knep? Du har verkligen söt stil.
(Jag ser hela bilder)

2007-07-11 @ 16:07:54
Postat av: Kine

Oj,oj, her har det dukket opp mange fine bilder i løpet av 14 dagene jeg har vært på ferie. Jeg ser alle bildene super bra! Kos deg videre i NY og fortsett med å legge inn fine bilder, du er en dyktig fotograf:)

2007-07-11 @ 16:59:01
Postat av: Emelie

Jag ser bara hela bilder och har alltid sett! Din blogg är bäst!

2007-07-11 @ 17:38:12
Postat av: sandra.

b - gud va kul tack!
josefine - jo jag tror det ocksa. men jag har provat med netscape, safari, explorer och firefox på olika datorer och alla funkar finfint... hmm..
johanna - great och tack :)
emilia - Okej toppen
r.a - greatgreat!
mira - en försäkring på ett år ingick till min kamera!
therese - ingen hemlig fransman. men jag fönar mitt hår inåt VARJE morgon. det tar cirka tio minuter extra morgonrutin :) och tack! ;)
kine - tack!
emelie - tack! ;)

2007-07-11 @ 17:47:38
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: Ella

Jag ser alla bilder hela, dem är fantastiska btw.

2007-07-11 @ 18:33:39
URL: http://silverskor.blogg.se
Postat av: Angelica

Jag ser bara hälften av alla bilder...kan inte klicka på dom heller för dom dyker inte upp överhuvudtaget :-/ Bara din blogg som jag har problem med...

2007-07-11 @ 23:29:40
URL: http://magdans.blogg.se
Postat av: Anonym

Bilderna var halva när du bloggade från sverige också...

2007-07-13 @ 00:24:04
Postat av: Runeedel

Great site. Keep doing.

2008-11-24 @ 11:46:36
URL: http://runeedel.myblog.de

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits