lördag i NYC

och så blev det lördag igen.
Det här hittade vi på:

Vi tog tunnelbanan till Queens för att gå på utomhusfesten PS1 igen.

dansgolvet var packat.


jag och julia dansade som 17.

Efter PS1 mötte jag upp Jin för att gå på hemmafest i Soho. Det var rätt galet. Dörrvakt och fotografer från
lastnightsparty.com på en liten 25 kvadratmeters-yta.





Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

fantastiskt.
Resten av alla bilder som lastnightsparty tog kan ni kolla pa har.

(och förövrigt kan jag oftast inte svara på kommentarer. så alla ni som undrade i förra inlägget: mitt nagellack är från Face.
och sorbonne - vet tyvärr inte!)

Kommentarer:
Postat av: michi

snape snape SNAPE SNAPE SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPE ser han ut som! puss

Postat av: sarah

hej måste bara säga att du har en underbar blogg men måste oxå fråga var fan ligger den billiga marc jacobs butiken nånstans??Där du köpte din plånka å t-shirten å allt annat. Ska till new york i höst å måste bara veta!!! Snälla svara!!

2007-07-24 @ 19:24:06
Postat av: Ella

Bilderna på dig på lasnightsparty.com var riktigt heta!

2007-07-24 @ 19:31:01
URL: http://silverskor.blogg.se
Postat av: sandra.

michi - hahah sluuuuta!
sarah - på bleecker street! PRECIS bredvid den vanliga marc by marc jacobs butiken.
ella - haha tack men jag tycker jag ser så full och framförallt så förkyld ut!

2007-07-24 @ 19:58:35
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: Sofia

ÅH. Avunden svider.
Jag vill vara i New York och festa tills jag stupar!

2007-07-24 @ 21:19:24
URL: http://hejsusan.blogspot.com
Postat av: sarah

tack för hjälpen!

2007-07-25 @ 18:58:53

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits