måsten.

Det är så mycket i skolan att jag knappt kan andas. Jag orkar inte längre vara där arton timmar om dagen 7 dagar i veckan. Att jag dessutom är tillräckligt dum att jag dessutom går ut efter det för att slippa tänka på skola. Ja, när hinner jag sova? Ringarna under ögonen har typ förvandlats till tre och jag ar konstant ont i mitt vänstra öra.
Jag vill inte klaga. Men jag vill bara känna mig lite avslappnad och inte sitta på en skoltoalett och dunka huvudet i handfatet av idéångest.

Den här känslan vore fin att ha, en sen kväll på ett café någonstans i New York i höstas:


Nu måste jag sova.

Kommentarer:
Postat av: PrettyInPink

det ser ut som en saga. jag är också så jävla stressad, men jag har i alla fall sol & värme, det hjälper faktiskt..en kram till dej & stressa inte ihjäl dej.

Postat av: PrettyInPink

det ser ut som en saga. jag är också så jävla stressad, men jag har i alla fall sol & värme, det hjälper faktiskt..en kram till dej & stressa inte ihjäl dej.

2007-03-27 @ 06:28:48
URL: http://www.PrettyInPink.blogg.se
Postat av: hannah

åh sötnos, håll ut bara. tänk att snart snart snart är du ju klar!!! puss

2007-03-27 @ 08:53:10
URL: http://hannahbergs.blogg.se
Postat av: MLI

Usch, vet precis hur du känner! Men förr eller senare tar det slut och då står jag där med jordgubbste och så tar vi en fika (I Sverige tyvärr but still)!

2007-03-27 @ 13:36:43
Postat av: Rebecca

Usch, jag känner så med dig. Går sista året i gymnasiet och de senaste veckorna har varit kaotiska på grund av det stora ångestmomentet Projektarbetet. Nu är jag uppe i ett paket om dagen och hanterar också min stress genom att gå ut. Börjar dock se en ljusning nu - snart är det sommar, festivaler och frihet!

2007-03-27 @ 13:59:15
Postat av: linnea

vilken underbar bild (som vanligt i din blogg). jag vill också till new york ju :(

2007-03-27 @ 16:43:09
URL: http://pingulicious.blogg.se/
Postat av: Sigbjornagnethe

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2010-05-06 @ 13:18:22
URL: http://sigbjornagnethe.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits