så att rumpan nästan syns fattar ni?!


Jag är på jakt efter en KORT kjol med HÖG midja. Och då menar jag verkligen kort:


Vad är dealen? Varför har Zara bara knälånga stuff och H&M bara klänningar?
På asos hittade jag den här:


Som heter full high waist miniskirt. Och den kanske är superfin om man lägger upp den typ TVÅ decimeter, men rosetten vet jag inte om det känns okej eller inte. Ebay går inte att leta på, det verkar ju bara existera fula kjolar.
VAR kan jag hitta en kort kjol med hög midja.
Hjälp mig för sjutton...

16175-67/sandy

Kommentarer:
Postat av: Deeana

jag vet faktiskt inet vart man kan hitta så korta kjolar. men jag blev sukten på den vita kjolen med de två tjejerna. underbar är den.

Postat av: sorbonne

Jag har köpt två korta kjolar me dhög midja på hm på väldigt kort tid :)

2007-03-03 @ 19:00:23
URL: http://sorbonne.blogg.se
Postat av: Astrid

om du som jag har en symaskin kan du gora vad jag gjort, kopte fina kjolar fran bl. a. topshop, och sydde in midjan sa att den sitter bra hogt i midjan, och sen gora den kortare. funkade finfint!

2007-03-03 @ 19:19:56
URL: http://www.astridmjau.wordpress.com
Postat av: Mira

Den röd kjolen du har på bild finns på Natalie fast svin dyr antar jag...

2007-03-04 @ 10:15:27
Postat av: Anonym

Helt underbart! Det var det här jag pratade om! Stora guldstjärnan för de kulörta lyktorna, utan dem inget hem! Lilla guldstjärnan för de franska kaffekopparna i grönt glas. Stora Silverrosetten för Kobran och Bonbonieren i rött glas från Marimekko. Åh, tänk om alla kunde göra så här. Vilken förståelse för varandra vi skulle få. Stora Marc J:s pris för bokhyllan. Dance to the beat and move ya feet!/Prins Florian av Paris

2007-03-08 @ 21:23:18
Postat av: Emma

http://www.tradera.com/auction/aid_40210568
kanske?

2007-03-09 @ 01:23:11
Postat av: Anna K

jag har en väldans bra idé till dig! det finns ju 43729473 st kjolar med hög midja på 2hand, sen är det bara att sy upp någon av dom till valfri längd! så tänker nämligen jag göra med en knallgul kjol som jag just köpt. den har hööög midja och jag ska sy den kortkort och sedan göra hängslen av det bortklippta tyget!

som trogen läsare av din blogg vet ju jag att du inte har sy-saker, men du kanske kan snatta en symaskin av en vän?

2007-03-09 @ 18:51:48
URL: http://annakkk.blogspot.com
Postat av: ett förslag

kolla på american apparel, dom har kjolar med högmidja som är ganska korta, men dom är tajta..du kanske vill ha en fluffig?

2007-12-16 @ 15:23:07

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits