lördagsfest.

Igår hade jag en mindre fest.
Meningen var att jag tänkte att jag skulle bjuda lite människor jag tyckte om och tillsammans skulle vi hjälpa mig att borra upp min spegel, koppla in min stereo - ja sånt som behövs för att få ordning på min lägenhet.
Men en kvart innan folk dök upp gick proppen! Allt stängdes av, ljuset, teven, kylen.
Den enda lampan som funkade var den under diskbänken.
Så det blev en vanlig fest istället. I mörker.


tove, jonna och maja var där.


david, stefan och cf hängde i köket.


joakim.





david.


emma lisa.


nina.


rebecka.


jonna.


tove.


jag behöver verkligen färga om mitt hår.


maja.


emma lisa, stefan, jenny och sebastian.








fröken julia var där.


jag fick tre kinderägg i present!


min leksak var som en jättekonstig fisk.




fascinating.




nathalie dök upp!


ludde, tove och nathalie.


stefan dansade.







sen gick vi till spy bar. jag var så onykter att jag bara ramlade helt random två gånger.
inte okej.

jag är lite trött på mörkret och hösten nu.
jag skulle verkligen uppskatta att ligga i en fåtölj och pussa på en söt pojke på söndagarna istället för att röka cigaretter och blogga. så att ni vet.

Kommentarer:
Postat av: Annika

Jag ligger i en soffa, bloggar och har slutat snusa. Inte helt bra ännu, men på rätt väg. Och jag pussade världens sötaste pojke i förmiddags, innan han lämnade mig för huvudstaden.

FY FAN VAD DET LUKTAR ÄCKLIGT i min lägenhet, jag måste verkligen leta upp källan till äcklet! Jag är extremt överkänslig när det kommer till obehagliga lukter. Klarar inte av det. NEJ NEJ NEJ.

Jag önskar att jag hade varit på din fest.

Postat av: anonym bitch :(

hej!
älskar din blogg, din stil och allt. du är så söt i dina underbara klänningar!

nu är det så att jag funderar på att bli copywriter, har halvt bestämt mig för det. nu är det bara så att jag undrar vad för gymnasielinje man ska ta och vilken skola du rekommenderar?

puss.

2007-11-18 @ 17:12:01
Postat av: Ella

du verkar ju ha det superfint i nya lägenheten din. en stor jordglob vill jag också ha. ja, oj så fint.

2007-11-18 @ 17:30:51
URL: http://silverskor.blogg.se
Postat av: PrettyInPink

åh jag måste också färga om mitt hår. Ge mej tips på bra frisörer i sthlm söta du!!!

2007-11-18 @ 19:31:52
URL: http://www.PrettyInPink.blogg.se
Postat av: Jeanette

Var har du träffat dina söta vänner? Är det på Beckmans?

2007-11-18 @ 20:10:09
Postat av: Lina

mysigt med ljus. ibland är det okej när strömmen går.

Postat av: Linda

Herregud vad jag älskar din blogg. Den är himmelskt fin.

2007-11-19 @ 15:35:22
Postat av: sandra

annika - så länge man får pussa på söta pojkar spelar inte äckliga lägenheter någon roll.

anonym bitch - gymnasielinje spelar nog ingen roll. jag läste sam-sam. läs det du tycker är trevligt, fokusera på dina studier och sök till Berghs sen ett par år efter du gått ut gymnasiet!

ella - ja jag älskar jordglober!

prettyinpink - alltså jag är skitdålig på sånt! jag klipper mig på Haven på östermalm. de är gulliga.

jeanette - å lite varstans. inte på beckmans för där har jag aldrig gått. hälften av de på festen jobbar på mitt jobb.

lina - ja det gick alldeles utmärkt att bli full ändå :)

linda - å tack!

2007-11-19 @ 15:50:22
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: Doira

Pussar dig gärna, i någon fin liten soffa, så att vi knappt får plats..

2007-11-19 @ 21:36:18
URL: http://fanatismenlever.blogg.se/
Postat av: rebecca.

tänk om man hade så många fina pojkar hemma som du har!

2007-11-29 @ 15:44:29
Postat av: Balderkaroline

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2009-04-06 @ 11:23:02
URL: http://balderkaroline.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits