höstfest!

Igår hade herr Joakim höstfest. Jag traskade dit med ett knippe kastanjer, egenplockade i en park tidigare under dagen. Sen poppade vi vår första Chapel Hill och lördagskvällen tog sin början.


Joakim hade gjort tjusiga snitttallrikar. Kan det här vara första tecknet på att man börjar bli vuxen?



söta filip och lizzie.



värden himself.


jag och nathalie var pepp.



salami-tungor!!



alla gav joakim så fina presenter. av julia fick han kanske världens rödaste studsbollar.


devi var supertjusig i håret.


jag och filip.


Lizzie.




fröken Julia.


Ludvig hade skadat benet och därför valde att festa på mellanöl. ett till vuxentecken. mellanöl.


sötnos!


Hannah hade med sig sin kamera.




runt midnatt blev nathalie helt plötsligt trött så då överraskade jag henne med en tablettask!


jag&victor.


Andreas hade det finaste accesoaren jag har sett i hela mitt liv. så perfekt bara! en sax.



dans.



jompa och devi.


johan, andreas och andreas flickvän.



cissi och jompa.




Ludvig hade bryggt sitt eget öl till Joakim!


Hannah




Festen höll på till runt 3tiden. Sen drog vi vidare och hade efterfest i en tom teater på Kungsholmen. Traskade hem åtta i morse. så kan det gå.

Kommentarer:
Postat av: Sofia*

kul att du fotar lika mkt hemma i sverige som i usa :) annars brukar det avta när folk kommer hem...

Postat av: Julia

Åh, höstfest låter mycket trevligt! Inte tänkt på att man kan fira det, alla grejer som går att fira är ju bra grejer! :)

2007-10-07 @ 23:29:41
URL: http://prick.blogg.se
Postat av: Mrs S

Gud så lyxigt att få röka inne.

2007-10-08 @ 01:47:36
URL: http://divineaverage.blogspot.com/
Postat av: becky!

ni är så jäkla snygga allihopa!

2007-10-08 @ 06:38:28
Postat av: Mira

Å vad jag älskar din blogg, man blir alldeles bubblig glad! och jag älskar att du har en massa bilder, det gör mig lycklig.

2007-10-08 @ 09:51:51
Postat av: Carolina

Lizzie hade väldigt heta glasögon,jag älskar nerdglasen..;)

2007-10-08 @ 11:14:52
URL: http://carolinascouture.blogspot.com/
Postat av: Therese

hej där, får man undra vad du använder för rouge?

2007-10-08 @ 11:47:52
Postat av: Mi

Okidoki nu, en ytlig och tillsynes ovärdig fråga. vad använder du för foundation?
Du får en sådan fin och klar hud! eller kanske har du det okonstlat?

2007-10-08 @ 15:42:21
Postat av: vicky

Ser så härligt ut! Joakim är galet snygg! Det kan du hälsa honom haha!

2007-10-08 @ 16:52:32
Postat av: Linda

Åh, jag måste säga att jag älskar dig på sättet man kan älska någon över internet och jag älskar att läsa dina dikter och din sockerdricksbubblande dagbok och antagligen inte men du är det sötaste jag sett och jag önskar att jag var en pojke med fräkniga axlar och nacke så jag fick pussa på dina kinder och dela cigg med dig och dansa genom kalla höstnätter.

2007-10-08 @ 18:16:14
Postat av: M

jag är jätte pepp på hur din nya lägenhet ser ut, skulle bli såå glad om du kunde göra ett litet inlägg om det så jag kunde drömma mig bort bland alla dina fina saker.

2007-10-08 @ 18:42:39
Postat av: ---

Hon, Devi måste vara den vackraste jag någonsin sett.

2007-10-08 @ 18:57:21
Postat av: sandra

sofia - jag måste ju dokumentera mitt liv!

julia - alla orsaker för fest är finfina orsaker!

mrs s- haha ja.. kanske det.

becky! - tackar!

mira - å vad glad jag blir! tack!

carolina - oh ja de är ytterst tjusiga.

therese - pinsamt. men jag använder det som kom med i vecko revyn i våras. så kan det vara.

mi - Laura Mercier underlagskräm och puder från chanel!

vicky - i wilL!

linda - men gud! nu blev jag helt kär i dig. oh va fint sagt. finaste!

m - det ska jag så fort jag kommit iordning!

--- - oh ska hälsa :)

2007-10-08 @ 19:15:51
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: Carin

nej vad tufft med efterfest på en tom teater! låter ju jättehärligt.

2007-10-08 @ 19:28:49
URL: http://carins.blogg.se
Postat av: Kim

Joakim är nog banne mig den snyggaste människan jag sett :D

2007-10-08 @ 21:35:43
Postat av: Joe

Den där andreas bor/har bott i solna om jag inte känner igen fel?

2007-10-09 @ 08:26:16
Postat av: nathalie

det var kanske det bästa trötthetsknepet!! tablettaskar ja dör, måste få låna kamera din o korten, fab kyss

2007-10-09 @ 11:22:13
URL: http://ruddy.blogg.se
Postat av: fashionholic

hehe, alltid kul med fest.. dock blir resultatet ett horisontal liggandes vrak nästa dag...iallafall i min värld ;)

2007-10-09 @ 17:08:38
URL: http://fashionholic.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits