man blir inte ihop med sina kompisars stora kärlekar!!

Nej det blir man verkligen inte.
Speciellt när man är världens finaste par. Jag talar såklart om Kate&Pete. Pete&Kate.
Nu har Peter Doherty gått och förlovat sig med fröken Irina. Petes barndomsvän, Kates kompis. Hon som frontade Kate Moss topshopkollektion ni vet? Rockmodellen som ser ut som ett rådjur.
Tre månader efter att Kate och Pete gjorde slut.
Jag tycker det här är så himla deppigt för nästa gång jag blir ihop med en söt pojke så vill jag ha det så som de hade det. dekadent. passionerat.
Såhär helt enkelt:


Jag tycker inte att det är sådär fasligt ofta man ser par som verkar så uppenbart kära i varandra.
i överlag tycker jag folk blir ihop med varandra så himla hafsigt. lägg ner det! var singlar tills ni hittar någon som gör er helt knäsvaga. i gymnasiet var jag så kär i en kille så att jag kunde inte förstå hur jag överhuvudtaget skulle orka bli vuxen om jag inte fick vara med honom varje dag resten av mitt liv. det gick över såklart. allt går över. men. det är ju så man ska känna när man blir ihop!
Och det tyckte jag lyste igenom herr doherty och fröken moss relation.

Och nu orkar jag inte höra några kommentarer om att Pete är en junkie som inte kan ta hand om sig själv. JAG VET. Men han är ändå fin.
I den här filmen blir jag nästan lite kär i honom:

Visst blir man?

Nu ska jag på höstfest. Jag fotograferar. Ni får se imorrn. Tata.

Kommentarer:
Postat av: Jessica

guuud så fint du skriver. nästan så att det gör ont i hjärtat.
visst ska man bli knäsvag av den man är tillsammans med. annars borde det inte gälla. tycker jag.

Postat av: Emma

haha åh tack för din kommentar, man är ju poptjej in i själen! du har förresten alltid så otroligt söta klänningar.

2007-10-06 @ 21:06:34
URL: http://strangegirls.blogg.se
Postat av: elin

jag tänkte precis samma sak i mitt huvud när jag läste om irina och pete för första gången.
jag tycker att passionerande förhållanden är idealiskt.

2007-10-06 @ 23:15:06
Postat av: Julia

Jag håller med dig det är om att folk bara blir ihop lite hipp som happ. Själv går jag runt och väntar på att se den där pojken som får mig att bli knäsvag, tappa allt vett, få fjärilar i magen och gör så att jag ständigt går runt med ett leende på läpparna. För det är så det ska vara tycker jag! :)

2007-10-06 @ 23:30:14
URL: http://prick.blogg.se
Postat av: Ella

Men då fröken Moss också gått å förlovat sig verkar hon ju inte dirkt heller så deppig, tror nästan att jag är mer deppig än vad dem är. Tragiskt, jag vet.

2007-10-07 @ 00:00:47
URL: http://silverskor.blogg.se
Postat av: Sofia*

jag och min bästa vän har varit tillsammans med samma kille, vi blev faktiskt vänner under allt dedär :) fast de är kanske inte de bästa sättet att hitta vänner på direkt.

2007-10-07 @ 00:12:09
URL: http://extraordinary.webblogg.se/
Postat av: frida h

händelseförloppet är minst sagt förvirrande..man kan ju alltid hoppas a irina och herrn blir knävsvaga av varann....synn vore d annars

2007-10-07 @ 11:48:20
URL: http://fridahs.webblogg.se
Postat av: Sune

åå jag vill se din lägenhet nu! nu måste du ha fått ordning? köpte du nåt kul i New York?

2007-10-07 @ 15:09:06
Postat av: Anonym

OMG! EMO! Hur kan du tycka att en snortandes slusk är vacker? Tycker du att det är vacker med droger? Eller att "mannen i ditt liv" trycker in en joint i en kattunges mun!? Är det vackert? Du är störd!

2007-10-07 @ 18:43:05
Postat av: Malin

Pete är finast och jag är så fruktansvärt trött på att höra allt negativt om honom.
Väldigt synd att han och Kate Moss har gjort slut och att han har en ny tjej =/

2007-10-07 @ 19:48:42
URL: http://vonolsson.blogg.se
Postat av: maria

det var riktig kärlek.

2007-10-07 @ 20:28:54
URL: http://motherfuckas.blogg.se
Postat av: pete<3

Svar till Anonym: Det är hennes åsikt och det är bara att respektera det.
Jag tycker nästan det var bra att de gjorde slut. Under deras förhållande glömde folk nästan bort att Pete gjorde fantastisk musik, han blev bara sedd som "Kate Moss pojkvän" och en junkie. Flera hyllade musiker: Jimi Hendrix, Lou Reed, Kurt CObain etc etc drogade och söp ju praktiskt tagit bort sina hjärnor men då brydde sig folk om musiken. Nu verkar allting handla om privatlivet.
/en annan anonym

2007-10-07 @ 20:39:27
Postat av: Michaela

Nej det blir man verkligen inte. Åh Pete är så vacker.

2007-10-07 @ 21:17:39
URL: http://rar.tjejsajten.se
Postat av: stasia

jag var också kär i pete och kate. de var fantastisk fina ihop. men jag är ju faktikst även kära i irina också. och hon och pete är också hemskt fina ihop. kanske även mer fina än pete och kate var. ja, kanske. jag har inte bestämt mig än. nu tappade jag ju faktikst poängen med kommentaren, men grejen var nog att irina och pete är hemskt fina också, även om man inte ska bli ihop med sin kompis stora kärlek.
var läste du att de var förlovade?

2007-10-07 @ 21:56:08
URL: http://howtowalkinhighheels.blogspot.com
Postat av: Emma

Pete kan få mig närsomhelst...han är snygg och gör grym musik. Jag och en av mina killkompisar avgudar Pete, tur att vi är fler:) Det är lite tråkigt att det tog slut mellan Kate och Pete. Jag tror allt att Pete var riktigt kär i Kate, känns konstigt med förlovningen.

2007-10-08 @ 18:50:11
URL: http://www.fashionnerds.se
Postat av: Anna

Vad säger han i den nedre filmen? Hör ingenting,

2007-10-20 @ 11:08:52
Postat av: anonym

Jag känner igen mig i kates och petes förhållande till varandra och jag kan bara säga så mycket som att ja, det är fantastiskt att ha ett passionerat förhållande MEN det är även det mest tärande förhållande jag haft. Jag vill inget annat än att känna trygghet och ha den här "vanliga tråkiga vardagen" som alla gnäller över...

2007-12-07 @ 09:14:07
Postat av: Jonahjohanne

Great site, keep up the great work

2009-02-24 @ 13:25:10
URL: http://jonahjohanne.myblog.es

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits