en helt vanlig tisdag..

vad jag hittade på igår:


Min tisdagkväll började med att jag och fredrik möttes upp på lower east för att äta kinesiskt och dricka billig öl.


sen träffade vi upp yvan och gick på klubb i st. marks church.


gregory hade världens finaste kamera.


bandet som spela var helt crazy banana.


Entourage-killen var där och Fredrik fick en idolbild.


gregory och fredrik.


sen gick vi vidare. vi stannade upp för att posa lite.
(om ni har läst mitt blogg ett tag borde ni veta att posa är min grej)


här skulle vi in med det gick ju asdåligt. de tog bara in massa transor, men vi spottade Miss Jay.


vi gick till Snitch istället där Umeå hade klubb som vanligt.


yvan var inte nöjd med foto-utbudet.


när vi började känna såhär var det dags att gå hem.

Och just det jag glömde det bästa; Elvis Costello kom fram till Fredrik och sa att han hade fin fluga.
Kan ni förstå, bättre än så blir det inte.

Nu ska jag iväg och ta en öl med
tobias. det ska bli lite konstigt för vi kanske har träffats fem gånger sen vi gjorde slut för åtta månader sen.
Sen ska jag på en fest som Jessica Stam håller i. Det är väldigt pepp. Som vissa av er vet är jag kär i Jessica Stam.
tata!

Kommentarer:
Postat av: Daniella

låter som en helkväll. fin blogg förresten.

Postat av: becky!

Hoppas det blir en kul fest, mycket celebrityspotting på senare tiden då eller? :)

2007-09-06 @ 07:27:13
Postat av: Maja

Jag vill inte vara elak nu, men är inte han ett cp? Haha, puss Sandra!

2007-09-06 @ 08:25:06
Postat av: hannah

OMG! Adrian Grenier!!

2007-09-06 @ 08:51:58
URL: http://hannahbergs.blogg.se
Postat av: Misha

En helt "vanlig" tisdagskväll? Ajajaj. Om mina tisdagar var sådär ;)

2007-09-06 @ 09:06:08
URL: http://endlessnessego.blogspot.com
Postat av: Julia

gud vilken rolig kväll du lär ha haft! jag skulle dock faktiskt vilja ha lite tips från dig; jag och en vän åker snart till paris och om jag inte missminner mig har du varit där mkt så jag undrar om du skulle kunna tipsa om lite bra affärer med vackra kläder och klubbar med söta pojkar? (:

2007-09-06 @ 10:15:43
Postat av: joe

hejdu, har alltid läst dig på socker, och jag älskar din blogg ^^ vilken reklambyrå är du på? pussen

2007-09-06 @ 10:46:38
URL: http://juanna.blogg.se
Postat av: Laura

Ser ut som en jævla nice tisdag! skøter du jobbet så mkt som du festar? ;) Fan jag låter som en gammal kærring samtidigt som jag inte ær ett skit bættre sjælv. jag ær typ sjuk var anna fredag før att torsdagar ær køpenhamns lillfredag. førresten... luktar inte yvan konstigt eller var det bara mig som tyckte det?

2007-09-06 @ 11:07:45
Postat av: Sofia

Hej Sandra!
Först vill jag säga tack för en fin blogg, läser den varje dag! :) Du är WUNDERBAR!!!
och så tänkte jag fråga vart du har köpt dina fina halvtransparanta bomullstoppar, t ex den på bild 7 ovan? Har letat mig halvt fördärvad...
ps. lovar att hålla korpgluggarna öppna efter en sjömansklänning också!

2007-09-06 @ 11:33:32
Postat av: Marie

Åh! Jag är ny läsare av din blogg. Vad roligt att läsa om dina äventyr i NY!
Förresten Laura från Köpenhamn angående Yvan och hans lukt. Ja, han luktar konstigt kanske beror på att han fjärtar hela tiden. Ligga gillar han oxå..helst med tjejer som är typ 10-12 år yngre. Förutom det är väl han en ganska kul snubbe ;)

2007-09-06 @ 14:07:20
Postat av: Anonym

daniella - tack :)
becky - haha det verkar inte bättre
maja - hahaha puss
hannah - han hade en miljard tjejer runt omkring sig.
julia -
oh jag har fått den här frågan förut. nu är jag lite trött och bakis så det enda jag kan komma på är baren Popin. där finns det massa söta pojkar. ni ska ju självklart gå och shoppa på Colette och runt där finns massa andra fina affärer (miu miu har en helt enorm). jag kommer fasiken inte ihåg vart stället heter som alla second hand affärer ligger runt. jag brukar alltid gå av vid Bastille och gå men det är ju egentligen är jäkla bit. sorry.
joe - tack :) just nu är jag på Cunning.
laura - såklart jag sköter jobbet!! och hmm.. jag reflekterade aldrig över hans lukt iaf.
sofia - alla mina havltransparenta toppar är från Vanessa Bruno. de håller i en evighet och jag älskar dem.
marie - välkommen hit! och javisst är han en hora. men vem är inte det egentligen.

2007-09-06 @ 16:58:15
Postat av: Sofiie

Jag tänker The Cobrasnake nör jag ser dina klubb bilder, :)

2007-09-06 @ 17:08:48
URL: http://sofiie.webblogg.se
Postat av: Ella

ELVIS COSTELLO? ELVIS COSTELLO? ELVIS COSTELLO???!!!!
WOW!
Fredrik är numera min hjälte.

2007-09-06 @ 22:49:05
URL: http://silverskor.blogg.se
Postat av: Ella

ELVIS COSTELLO? ELVIS COSTELLO? ELVIS COSTELLO???!!!!
WOW!
Fredrik är numera min hjälte.

2007-09-06 @ 22:49:14
URL: http://silverskor.blogg.se
Postat av: Ella

Elvis Costello ... åååh

2007-09-06 @ 22:49:39
URL: http://silverskor.blogg.se
Postat av: Marie

Tackar!Ha ha, ja det är sant! Jag ska inte klanka ner på stackars Yvan. Han är ju trots allt ganska charmig och rolig.
Hur länge ska du vara i NY?

2007-09-07 @ 08:54:07
Postat av: Elin

Jag måste fråga, hur mkt betalade för din helt fantastiska Miu Miu väska? Den kostar ju 790 ? på net a porter, tänkte om det var ngn skillnad. ;)
Tacksam för svar!

2007-09-07 @ 14:03:23
Postat av: Anonym

haha.du är bara för mycket.yvan är äcklig och dessutom grymt dålig på att hångla.

2007-09-07 @ 17:32:37
Postat av: sandra.

marie - jag åker om nio dagar. varit här i lite mer än två månader.
elin - min miu miu väska kostade 1200 dollar. dryckt 8500 kronor.
anonym - ameh! så typiskt att du är anonym också. han är rolig och vem säger att jag skulle hångla med honom bara för att vi festar ihop?!

2007-09-07 @ 17:51:38
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: Sofie

oj så många snygga killar det finns därborta!

2007-09-07 @ 18:24:32
URL: http://www.thedressingroom.webblogg.se
Postat av: johanna

alltså, din vän fredrik är ju bara så fin. hälsa honom!
det är så kul att se att du verkar ha så kul i NY! njut :)

2007-09-08 @ 13:51:52
URL: http://jaghamster.blogg.se
Postat av: Edvardlily

This site rocks :-) Very nice! Greetings from Spain.

2009-09-14 @ 10:27:28
URL: http://edvardlily.3steps.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits