min sista natt i new york.

Min kamera strejkar med mig så jag kan inte visa upp lite fina saker jag köpte i new york.
Men så kom jag på att jag har ju inte visat min absolut sista och kanske absolut bästa kväll i min lilla stad på andra sidan havet.

Kvällen började med att jag och Jin drack öl på min takterass. Sen gick vi vidare till bästa klubben Ruff Club:

jag och jin.


Jin är kanske den sötaste flicka jag någonsin sett!



Ruff Club bestod kvällen till ära av mycket dans och pussar.



Efter Ruff Club gick vi vidare till en bar med Gregory och hans vänner. På baren fanns en häst som Jin tog i ägo.


Jin och Santiago.



När baren stängde runt fem bar det vidare till en efterfest i Brooklyn. Här är jag och Gregory.






mannen som bodde där ägde världens läskigaste mask.




vi rökte vattenpipa.



De hade världens finaste cykel!




runt åttatiden blev fröken Jin lite trött.



Det var inte de andra. Lägg märke till den enorma brooklyn-ölen.



Det här är Santiago och han blev jag helt kär i för han dansade som om det inte fanns någon morgondag.
Och som han kunde dansa. Herregud.








Herrarna ägde även stans finaste hatt.

Efterfesten pågick till elva på morgonen. Sen åkte jag hem, stängde igen min väska och begav mig till flygplatsen.
Detta var slutet på min new york vistelse till sist!

Kommentarer:
Postat av: Gabi

Söt , söt!
Hoppas det inte var något annat innstoppat i vattenpipan...

Postat av: emelie

åh, din kompis och du måste verkligen varit sötast i stan den natten.
var ligger ruff klubb? verkar vara ett jättebra ställe.
vi var mest på pianos i LES när vi var i new york.
nästa gång jag kommer till NYC hade jag tänkt att gå till club stereo? ska tydligen vara bra. har du varit där?
/e

2007-09-25 @ 22:15:42
URL: http://samtida.blogg.se
Postat av: YoYo

Åh! Han samlar också på Dunnies! Jag älskar Dunnies! Japanska leksaker är fina.

2007-09-25 @ 22:22:37
URL: http://www.metrobloggen.se/sushigalore
Postat av: yeh-yeh girl

Låter som en bra avslutning.

2007-09-26 @ 11:17:24
URL: http://gordonochjag.blogspot.com
Postat av: pj

hej! vi åker snart till paris och vi vet att det är många som har frågat det här förut, men skulle inte du kunna ge lite tips på ställen, mainly klubbar etc. som man kan gå som inte är alltför dyra? du verkar ha sådan himla bra koll (: tack (:
pussochkram

2007-09-26 @ 11:28:47
Postat av: jossan

är jin från NY? hur gammal är hon?

2007-09-26 @ 11:48:45
Postat av: Mrs S

De hade inte bara världens läskigaste mask, världens finaste cykel och stans finaste hatt. De hade även ett mycket annorlunda tak ser det ut som. Svårt att svara på om det är fint eller inte utan att ha befunnit sig i rummet. Var det det?
Det ser ut att ha varit en grym kväll ljusår från mina kvällar.

2007-09-26 @ 12:33:27
URL: http://divineaverage.blogspot.com/
Postat av: Julia

Jag är helt förtrollad av din blogg!

2007-09-26 @ 18:55:23
URL: http://prettylikedrugs.blogg.se
Postat av: Elina

Jag har en fråga angående när du bodde i London; Fixade du själv en värdfamilj och anmälde dig till svenska skolan eller åkte du med typ EF eller liknande?

2007-09-26 @ 20:32:54
Postat av: Stefan

Så smickrande att du sitter här i mitt kök och dricker sprit. Hoppas du tycker det är lika trevligt som jag.
XXX/Stefan

2007-09-27 @ 01:50:10
Postat av: sandy

gabi - ABSOLUT inte! bara äppelsmak! :)
emelie - nej jag har inte hört talas om nåt av de ställena. ruff club ligger på lower east. vid rivington och nån gata. de har en myspace så det är bara att googla. om du ska till new york snart ska du gå till Kiosk på torsdagar mellan spring och broadway i soho.
yoyo - ja de var helt pepp på de där leksakerna
yeh yeh girl - fantastico!
pj - åå jag har fått den här frågan så många gånger. oftast när jag är i paris så brukar jag vara på mycket hemmafester. har inte så bra koll på indieklubbar i paris men indiebaren "Popin" är skitmysig. Där sitter folk på golvet och dricker billig öl och kedjeröker och alla franska pojkar har långa luggar och ser svåra ut. gotta love it.
Jossan - Jin är amerikan och är 17 år. Hon är fantastisk. Helt fantastisk.
Mrs S - jag tänkte aldrig på taket när jag var där. Jag måste ha varit för full.
Julia - å vad härligt!
Elina - svenska skolan i london fixade värdfamilj till alla som gick där.
Stefan - ytterst trevligt! strålande.

2007-09-27 @ 09:41:32
URL: http://niotillfem.blogg.se
Postat av: Emma

Så många roliga och fina bilder.

2007-09-27 @ 17:00:22
URL: http://strangegirls.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits